2010年8月14日星期六

迷你猶太麵包 Mini Bagel

        早前發覺原來好耐之前買落一本簡體字嘅麵包書,一直都無跟佢recipe 做過,前幾日拎番起嚟睇,發覺原來裡面唔單只教整歐陸麵包,仲有教整一啲同麵包相關嘅食品,包括麵包抹醬、餐湯、布甸等,都幾吸引。揭吓揭吓,發覺仲有教整 bagel ( 貝果 ),呢個亦都係喺我個 "To Do List" 內。


        一直以嚟,我對呢個包包嘅製作過程都好好奇,點解焗之前個麵糰會先放滾水內煮一煮呢?究竟煮過之後,個包texture 係點嘅呢?今日卒之可以知道喇!



 
材料:
高筋麵粉     
200 克
低筋麵粉      50 克
即用酵母      5 克
糖                 5 克
鹽                 5 克
固體菜油      5 克
水                 150
毫升
蛋白              適量

- 麵粉、酵母、鹽同糖倒入食物處理器內混合,加水搓至起筋。

- 將麵糰拎出,包入固體菜油,之後再放番入食物處理器內搓成光滑麵糰。

- 拎出麵糰,放上已灑粉枱面上,搓揉及摔打麵糰,直至拉開時出現薄膜。


- 將麵糰滾圓並黏緊收口,放喺已灑粉嘅兜內,然後用保鮮紙冚住,發酵 40
 
分鐘。

 



- 當麵糰發酵完成後,將麵糰排氣並分割成 8 份,分別滾圓後,冚上保鮮紙鬆弛
 
10 分鐘。




- 用手指插入麵糰中央,然後不斷旋轉劃圈,將中央嘅洞擴大。




- 煲滾一煲糖水,逐一將麵糰放入煮 10 秒鐘,翻轉麵糰再煮多10 秒鐘,之後立即
  撈起,瀝乾水份。




- 將麵糰放上已鋪入爐防黏蓆嘅烤盤上,然後掃上蛋白。


- 放入已預熱至 200 °C 嘅焗爐內焗 15 - 20 分鐘即成。

以上材料份量可做麵包 4 個或迷你麵包 8 個。

食譜出自辜惠雪《百變麵包 DIY》。



覺唔覺有少少似細個食果啲水泡餅呢!

 




麵包細細個、脹卜卜,好 cute 呀!

 




原來 bagel 個外皮係好煙韌,但內裡就同普通麵包一樣咁軟熟。

 




搽埋三文魚醬一齊食,又煙韌、又甘香呀!






Notes
- 將麵糰放入糖水內煮,其實係代替
咗第二次發酵嘅步驟,所以千祈唔好煮多過
  10 秒,因為煮過龍即代表麵糰發酵過度。

- 糖水嘅份量比例為:每 500 毫升水就加 25 克糖。
 
- 麵糰掃上蛋白係為咗方便焗上色,所以唔掃蛋白亦可。

      
 

5 則留言:

  1. 1111111111111 原来是这样做的! 谢谢分享
    [版主回覆08/15/2010 00:12:00]       唔駛客氣!

    回覆刪除
  2. 即係貝果囉...當漢堡食唔錯..加自己鐘意既料...咁又一餐了.....
    [版主回覆08/15/2010 17:20:00]        係呀,妳真係無講錯,我食 咗兩個已經覺得有 嘢到肚,咁就一餐 lunch 喇!

    回覆刪除
  3. 整到好似冬甩咁....
    [版主回覆08/15/2010 17:18:00]        其實我覺得同 doughnut 差唔多,只係唔用油炸!

    回覆刪除
  4. 原來bagel係猶太麵包? 我都好似有呢本食譜呀~
    [版主回覆08/15/2010 17:17:00]        係呀,我都係睇過梁淑欣本《麵包》先知原來係猶太麵包,一般都只係用譯音。

    回覆刪除
  5. 原來 bagel 個 外皮係好煙韌,但內裡就同普通麵包一樣咁軟熟 應該係內外都煙煙韌韌至啱架噃!
    [版主回覆08/17/2010 07:32:00]        裡面包肉真係唔係好韌咋 噃!

    回覆刪除