2010年8月18日星期三

意大利 Salami & 海鹽黑椒磨

        早兩個禮拜,Louisa 去咗英國出差,之後就同 Genevieve 一齊去羅馬玩咗幾日,我知道佢又再去意大利,就即刻搭佢幫我買番條地道意大利 salami,因為感覺上應該會正宗啲,同埋一定平過香港好多!

        不過,Louisa 又當係手信送俾我,唔肯收番錢,仲另外送多一個海鹽黑椒磨俾我 o添!







呢條 salami 好重手呀,而且隔住個袋都聞到香味,雖然大家
未必識意大利文,但係睇到 100%
Ingredienti Naturali都估到咩意思啦!

 




原來我曾經同 Louisa 講過我想買個
胡椒磨,不過我自己就完全無
印象,但佢就記住喺心度。

 


所以呢次佢一見到呢個二合一胡椒磨就即刻買俾我,
真係好有心思,
我真係好鍾意呀!

 




        好,到佢新居入伙果陣,買番份重禮俾佢先得!Louisa,grazie!!

1 則留言:

  1. 好心急想知你買咩比 Louisa 入伙呀!
    [版主回覆08/21/2010 18:45:00]        我都真係毫無頭緒喎,佢咁有錢,乜做有,我都唔知買咩俾佢好,有冇好提議呀?         佢係咪仲未 send 個辣椒油 recipe 俾妳呀?

    回覆刪除