2010年8月16日星期一

意大利香草麵包 Foccacia

        有無發覺近排我成日都整麵包呢!自從買咗部 food processor 返嚟之後,發覺用佢嚟搓麵糰真係可以慳番唔少力,之後自己再用手搓多陣就攪掂,非常方便,所以咪成日都整包包囉!部 food processor 已經化身成一部麵包機喇!

        記得以前媽咪好鍾意食「Délifrance嘅香草包,對於應慳則慳嘅媽咪嚟講就算之前買成 $7 件 ( 已經好耐無買過,唔知依家賣幾錢 ),佢都會簡唔中買返嚟一齊食,見佢咁鍾意食,我當然都好識做,有機會行經「Délifrance」我都會帶件 "手信" 返屋企送俾佢。

        當時我對麵包無乜認識,依家諗番轉頭,果個香草包應該係 foccacia。上次 Louisa 請我去 Amaronie's Little Italy 食晚餐,果個麵包又係勁好食,我問 Louisa 果個係咩包,佢話就係 foccacia!咁好食嘅麵包,我當然都想自己試吓整啦,所以今日又開爐試整呢個包。其實我有好多個 foccacia recipe,都唔識得揀邊個係好,於是就參考Rachel 個食譜嚟試整,因為覺得好似較為簡單兼成功率較高,不過材料及做法就有少少改變。





材料:
高筋麵粉
                        250 克
即用酵母                        1 1/ 2 茶匙
糖                                   1 茶匙
鹽                                   1/ 2 茶匙
水                                   150 毫升
初榨橄欖油                     1 1/ 2 湯匙
迷迭香 ( Rosemary )      1 茶匙
去核黑橄欖                     5 粒

海鹽                                  少許
 
- 將麵粉、酵母、香草、鹽同糖倒入食物處理器內混合,加水搓至起筋。

- 將麵糰稍為攤薄拉長,將橄欖油倒喺麵糰上面,之後再次開機搓成光滑麵糰。

- 拎出麵糰,放上已灑粉枱面上,搓揉及摔打麵糰,直至拉開時出現薄膜。


- 將麵糰滾圓並黏緊收口,放喺已灑粉嘅兜內,然後用保鮮紙冚住,發酵 45
 
分鐘。

- 麵糰排氣、再滾圓,同樣冚上保鮮紙發酵 45 分鐘。

- 將麵糰放上烤盤上,用手將麵糰向四面推展,包好保鮮紙再發酵多 45 分鐘。

- 倒少量橄欖油喺麵糰上面,搽勻整個表面後,灑上適量迷迭香。


- 用手指喺麵糰上面插入做成洞,然後放入切半嘅黑橄欖,並灑上少許海鹽。

- 放入已預熱至 210 °C 嘅焗爐內焗 15 - 20 分鐘至表面金黃即可。
 
以上材料份量可做 28 cm X 28 cm 麵包一個

食譜參考自 Rachel Yau 嘅《知廚之樂》。



 

唔知係咪橄欖油搽得太少,所以無乜金黃色,
不過個面都已經焗得比較乾。

 

 
 
 
連埋油醋汁一齊食,正!

 






Notes
- 原食譜係無落到乾迷迭香,只係喺插入黑橄欖同時插入新鮮迷迭香枝。


- 麵糰向烤盤四面推開時,切勿過度大力而將麵糰壓得太扁。

- 食譜係教用乾布冚住發酵而唔係用保鮮紙。


 

2 則留言:

  1. Foccacia 做得好靚呀.
    [版主回覆08/19/2010 01:26:00]        多謝!

    回覆刪除
  2.    
    [版主回覆08/19/2010 01:24:00]        Thank you very much!

    回覆刪除