2010年11月10日星期三

《母親》

        Youtube 度聽到一首歌,只係聽頭幾句歌詞,我已經忍唔住 ……… !每一句歌詞都好到肉,就好似喺度講緊我同媽咪相處時嘅生活片段,相信呢個亦都會係作者自己嘅心聲。


        媽咪,究竟我哋幾時可以再見呀! 



《母親》              作曲:戚建波    作詞:車行


你入學的新書包  有人給你拿
你雨中的花折傘  有人給你打
你愛吃的三鮮餡  有人給你包
你委屈的淚花      有人給你擦


啊  這個人就是娘
啊  這個人就是媽
這個人給了我生命
給我一個家


啊  不管你去多遠
無論你在幹啥
到什麼時候也離不開
咱的媽


你身在他鄉住  有人在牽掛
你回到家裡面  有人沏熱茶
你躺在病床上  有人掉眼淚
你露出笑容時  有人樂開花


啊  這個人就是娘
啊  這個人就是媽
這個人給了我生命
給我一個家


啊  不管你多富有
無論你官多大
到什麼時候也不能忘
咱的媽


1 則留言:

  1. 媽媽...我好掛住你呀~~
    [版主回覆11/14/2010 00:16:00]        聽嚫呢首歌都好唔掂呀!

    回覆刪除