2010年11月23日星期二

越式魚露汁 Nouc Nam

        唔知大家知唔知有間越南餐廳叫做「碌冧」呢?初時見到個店名覺得好攪笑,完全無乜意思,好似係純粹攞兩個讀音拼湊成餐廳店名,後來發現原來「碌冧」呢個字係有意思 o架!

        「碌冧」係越南文嘅譯音,原文係 nouc nam,即係魚露咁解。如果有去過越南餐廳食嘢的話,一定會試過佢嘅魚露汁,nouc nam 呢個字亦可解作為越式魚露汁,係越南菜中經常會用嚟作蘸汁,特別係食越南春卷時,一定會跟呢個魚露汁。

       早前喺圖書館度借咗本食譜,裡面有教整呢個魚露汁,原來好容易整,而且整出嘅味道同街外所食到嘅味道一模一樣,所以我都想喺度同大家分享呢個蘸汁嘅做法。




 

材料:
魚露         
3 湯匙
糖              2  1/2 湯匙
清水          3 湯匙
青檸汁      2 湯匙
白醋          2湯匙
蒜茸          1/2 湯匙
紅椒茸      1/2 湯匙

- 將所有材料拌勻,放置一段時間等所有材料出味即可。


食譜出自勞淑玲嘅《Michelle Lo 私房越菜》。

 


5 則留言:

  1. 魚露最正係"富國"呢個牌子哦!
    [版主回覆11/23/2010 14:11:00]        「富國」?香港有冇得賣呢?好似唔多覺眼有喎!

    回覆刪除
  2. 多謝你分享~~~~好鍾意食魚露汁, 如果自己調味仲可以加辣d.
    我想學整泰式粉絲沙律, d粉絲洗唔洗煮, 係咪浸軟就可以撈汁撈埋其他料就可以.
    [版主回覆11/23/2010 14:21:00]        唔駛客氣!         粉絲唔煮的話,無論浸到幾軟食落口都會覺得硬同 嚡 口 o架喎!我有朋友學整過,不如我問完佢再覆妳啦!

    回覆刪除
  3. 好呀~~~唔該晒!
    [版主回覆11/24/2010 22:44:00]         喂,我幫妳問 咗個 friend 喇,佢話粉絲唔可以生食 o架,一定要 煮過先食得!佢話個粉絲沙律 啲粉絲係要事先放滾水度灼一灼,之後一定要過冷河,如果唔係就會黐埋一 嚿,甚至糊化 o架喇!過完冷河就可以撈沙律喇!

    回覆刪除
  4. Thanks~~~~咁我就煮返餐越泰菜嘆下先!
     
    [版主回覆11/27/2010 13:59:00]        咁妳請唔請埋我先!

    回覆刪除
  5. Thanks~~~~咁我就煮返餐越泰菜嘆下先!
     

    回覆刪除