2010年11月27日星期六

麻婆豆腐

一個無人不識經典四川菜,亦係一個家常餸菜 麻婆豆腐,好辣嘅你相信對呢個餸菜一定唔會陌生。至於我呢,當然都好鍾意食啦,以前媽咪煮嚫呢個餸時,我幾乎淨係食呢一味餸都已經夠食哂一碗飯喇!


    其實我自己間中都會整麻婆豆腐,不過都係好求其,總之有豆腐、肉碎同辣醬就算數。今晚用料就講究少少,不過肯定都唔係正宗做法囉!





材料:
腍豆腐
免治豬肉
乾蔥頭
蒜蓉
蔥花


醃料:


紹酒
生抽
粟粉


調味料:
花椒粉
紹酒
豆瓣醬
辣油
生抽
麻油


- 豬肉用醃料醃好;豆腐切粒、汆水,瀝乾備用;乾蔥頭去衣後切成乾蔥蓉。


- 燒熱油,爆香花椒粉、乾蔥蓉同蒜蓉,加入豬肉兜炒,灒酒,炒至八成熟。


- 加入調味料及適量水拌勻,之後落豆腐,輕手兜炒,最後灑上蔥花及麻油,兜
  勻即成。





今次係第一次加花椒落去煮,果然風味截然不同。


 





辣醬、辣油同花椒落得重手咗,食完個胃有少少
唔舒服 o添!

 

Notes
- 花椒粉可用花椒粒磨碎而成。


- 豆腐汆水後可減少 "化水",而且亦變得較實淨,兜炒時不易爛。


- 若汁太多的話,可用粟粉埋薄芡。



    你哋亦都可以喺
Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


5 則留言:

  1. 花椒食個味就可以......咬落去就咪攪我喇!
    [版主回覆11/30/2010 11:21:00]        將佢打到碎哂變成粉,食落唔覺 o架!或者妳用花椒油囉!

    回覆刪除
  2. 依個撈飯一流呀
    [版主回覆11/30/2010 11:22:00]        係呀,有佢真係可以食多幾碗飯呀!

    回覆刪除
  3. 我上星期都煮左喎~^^
    [版主回覆11/30/2010 11:23:00]        咁 啱呀! 咁妳點煮呢?我其實唔係好知正宗煮法係點!

    回覆刪除
  4. 我都係上網搵譜咋~只係知道正宗係用牛肉(上網拉過起源應該O岩呱)
    不過我有落豆瓣醬
    [版主回覆11/30/2010 11:39:00]        吓,用牛肉 o架,咁我唔駛食囉!         我無買豆瓣醬呀,因為屋企 啲辣醬多都食唔切,費事再買喇!

    回覆刪除
  5. 我都係用豬肉整~:P
    [版主回覆11/30/2010 11:48:00]        yeah, give me five!!

    回覆刪除