2015年8月23日星期日

IKEA 入貨

        我好多時都同人講,去「Pizza Hut」食意粉唔食 pizza;去「Spaghetti House」就唔食意粉食 pizza,呢個係我真實感覺,唔係講笑㗎,不過已經 N 世無去呢兩間食肆,依家仲係咪咁情況就唔知喇!!我啱啱去完「IKEA」入貨,不過就完全唔係買傢俬傢具囉,居然全部都係食嘢! :P
 
        前兩日 Facebook 度見到素友話去「IKEA」買 marzipan,仲要係做緊特價,$15 減到 $10 ,超抵呀,喺烘焙店買都唔平㗎。咁啱睇完本新 catalogue 都有嘢想睇睇實物係點,又咁啱禮拜五去銅鑼灣教琴喎,於是收工之後就走去咗兜個圈喇。
 
 
如果唔係要去睇我想買傢具實物的話,查實
直接走去食品部買完就可以走人!
 
 
 
 
 
 
呢樽芥末醬已經係買第三樽喇,我自己就覺得唔錯,無英式
芥辣咁 "啃",又唔會好似 Dijon 咁淡,味道啱啱好,
重要係 vegan organic食齋日子都食得呀!
 
 
 
 
 
 
主角 marzipan,遲啲整完糕餅之後再同大家分享報告一下。
 
 
 
 
 
 
去開食品部,順便又買包咖啡試試,之前買過包深度
嘅咖啡豆,帶點果酸味,唔係我杯茶,
今次就試吓呢隻中度烘焙,不過可惜
只係得咖啡粉,無咖啡豆。
 
 
 
 
 
 
呢個打泡器雖然係喺家品部買,但其實咪又係同食物有關,哈哈!
盛惠 $9.9,仲抵過去 AEON Living Plaza」買呀!! :D
 
 
 

4 則留言:

  1. 英國的 pizza hut唔好食,無香港menu咁多花款,所以已經好幾年無去過了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港啲 pizza 其實都已經變哂種,為迎合港人貪新鮮而要不斷創新呢!

      刪除
  2. 我唔知原來IKEA有marzipan賣呢,不過我就麻麻地哩個東東,總係覺得佢比較甜~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係因為素友介紹先知咋,但我估應該係近期先開始有得賣,因為我一直都有間中幫襯食品部,但都見唔到。

      係呀,都幾甜㗎,所以整糕餅時咪要減糖囉!但我幾鍾意杏仁味呢!

      刪除