2009年6月24日星期三

一本值得推介嘅烘焙書

        上次出去市中心同 Vanlily 交收玻璃曲奇之前,我去咗屯門圖書館度睇書,後尾借咗呢本 The Complete Book of Home Baking



        我覺得呢本書好實用,尤其係 for 我呢類烘焙初哥就更加值得參考。裡面會講清楚每一類烘焙西點嘅定義 ( definition) 同做法,仲會教埋你點樣去將佢加以變化口味,種類涵蓋甚廣,如 Scone、Muffin、Rusk、Flan、Tart、Pie、Bread、Cake、Biscuit、Pudding……等等,真係你諗到嘅都有。而且書末仲列出一啲會導致製作失敗嘅原因同注意事項,但最精彩嘅反而係佢會教你點樣去處理或掩飾烘焗失敗嘅蛋糕,真係一本烘焙初哥不可多得嘅天書。有興趣嘅不妨借嚟睇吓。


        而另一個吸引到我借嘅原因,就係啲靚靚圖片,一見到啲圖片都已經好吸引,好有外國家庭 homemade feel。





       當我睇睇啲圖片時,突然間腦裡面就出現咗一個情景:一個貌似 KFC上校嘅四眼肥伯伯,或一個好似 Susan Boyle 嘅典型鬼婆物體,喺一個外國家庭嘅大廚房裡面,咪咪嘴咁笑住嚟整餅,好開心咁整定糕餅等家人返嚟食,好 warm 呀!


2 則留言:

  1. 好似好經典咁喎, 每人都要有本"手頭書"
    [版主回覆06/27/2009 00:45:00]         係呀,都幾經典 o架!
            咩叫做 "手頭書" ?

    回覆刪除
  2. 喂,你表舅父好D未呀! 重有就係食唔食奶黃包架!
    [版主回覆06/29/2009 14:32:00]        雖然已經醒 咗,但 依家仲係插哂喉,講唔到 嘢、食唔到 嘢,好 "抆"!         奶黃包,都食 嘅,不過唔好太奶味啦!

    回覆刪除