2009年6月28日星期日

鮮芒果汁鬆餅 Fresh Mango Juice Muffin

        整完奇異果蘋果醬之後,就到整我想整好耐嘅鮮芒果汁鬆餅。



材料:
全麥粉          160克
中筋粉          32克
粟粉              8克
泡打粉          1茶匙
梳打粉          1/4茶匙
鹽                  1/8茶匙
蛋                  1隻
黃糖              60克
鮮芒果汁      140毫升
橄欖油          60毫升
芒果肉          50克


以上材料份量可做 6 個鬆餅。


- 將所有粉類同鹽過篩 3 次、備用。


- 芒果肉切細粒,備用。


- 雞蛋拂打成蛋液,依次加入糖、芒果汁同橄欖油拌勻。


- 將蛋漿混合物加入麵粉裡面,拌勻。


- 最後加埋芒果粒入麵糊度拌勻。


- 將麵糊倒入焗模 / muffin 紙杯,放入預先用180 °C 預熱嘅焗爐,焗約 20 - 25
  分鐘至熟。


- 用牙簽插入蛋糕中心,若果枝牙簽抆番出嚟時無任何麵糊黐住牙簽就代表已經
  焗熟。



        出爐喇,熱辣辣、香噴噴,顏色又焗到金金黃黃,好吸引呀!


 



        用 muffin 杯裝住果個係俾阿馳嘅,而方形果個就俾 Winnie 嘅。  


       用全麥粉整蛋糕完全合哂我口味,好好食,難怪當我焗番熱俾 Lily 食時,佢一開口就話好 "麥" 味!不過唔知點解,整呢個 muffin 時,包括果肉同果汁,已經用咗成 3 個芒果,個係都無乜芒果味嘅,唔通呢隻芒果唔夠香?


 


Notes:
- 若有低筋粉的話,可直接用 40 克低筋粉取代中筋粉同粟粉。


- 可因應芒果嘅甜度而自行調節黃糖份量。

- 呢次係我第一次用全麥麵粉,我都唔知究竟全麥麵粉駛唔駛過篩,因為當將佢過
  篩時,由於小麥外皮太大粒嘅關係,根本過唔到篩,變咗淨係得啲麵粉篩落兜度
  ,啲小麥外皮就完全裝番住哂喺個篩裡面。


- 因為自己整過好多次 muffin 都失敗,唔夠鬆、好實淨,所以睇過好多書,參考過
  好多 blog 友整法,知道原來攪拌時
要盡量輕手同快,一見到所有粉類完全拌勻
  後就要立即停手,否則麵糊就被攪到起筋,唔得鬆軟。


- 我自己嘅鮮芒果汁做法:先將芒果起肉,然後放入攪拌機度打成芒果茸,之後就
  加水到食譜指定份量。




- 食譜嚟自關婉潼 (Shadow Kwan) 嘅《低糖甜點》





P.S.  今次我又好似上次整香蕉蛋糕咁,全程都用電動攪拌機攪拌,結果整出
          就可以好鬆喇!有份食過嘅都覺得今次夠鬆,Lily 食咗一啖就已經話好似
          muffin 咁樣,我話俾佢聽根本我整呢個就係 muffin,咁佢就話呢次成功喇。
          咁就再一次證實,
我真係唔識得點用膠刮嚟攪拌!


沒有留言:

發佈留言