2009年6月13日星期六

香腸 Pizza 仔

        今晚老豆唔喺度食飯,咁我咪又可以做 "實驗"!哈哈,好,就決定整 Pizza 啦!


        因為係實驗品,所以做得好求其,最主要都係想睇吓可唔可以做到個鬆軟厚批底啫!最終都成功做到啦,你覺得點呀?




        我當然覺得 OK 啦!Pizza 個邊焗得好香口,有少少脆;成個批底都好鬆軟,簡直可以用海綿嚟形容



        因為係做實驗,所以無正式整個茄醬,只係搽啲千島醬上去上面,灑上 Oregano 香草,再放上香腸片就算數。試過今次成功,下次就會正正式式整番個茄醬,仲會加埋 Mozzarella Cheese o添!為咗整呢個薄餅,攪到我成 10:30 pm 先有得食。

        識得整,以後就唔駛出去 "乞" 食喇!明無? 星期日晚老豆都唔喺屋企食,到時又再做實驗!整乜嘢,到時咪知道囉!成日做實驗,屋企個廚房就咗個 Food Laboratory!



P.S.  因為實在太求其喇,所以唔出食譜,到下次認認真真再整時先打個食譜啦!


         仲有,最開心唔係整到果 Pizza,而係之前整法包仔時用剩嘅酵母,到依家仲咁活躍,睇番個日字原來已經係 4月果陣時 o架啦!咁即係証明可以放入冰箱度一段時間都無所為啦!


2 則留言:

  1. Mee ...... MeeMoreMore2009年6月13日 上午11:57

    第日唔洗買BREAD個早餐LU
    [版主回覆06/13/2009 14:43:00]        咁又唔咪喎,徒手搓粉係麻煩兼辛苦 o架,所以唔係日日精神狀態都可以好到搓包,所以依家夢想有日買 KA / KMix 囉,嘻嘻!  

    回覆刪除
  2. 我就覺得似老Mac個豬柳漢堡, but你係腸仔漢堡,不過,都好似幾好食咁喎, 幾時整黎食吓 ?
    [版主回覆06/19/2009 01:17:00]        咁妳搵到次星期二唔駛返工,咁咪買定高筋粉上妳屋企一齊整囉,一定要即整即食先好食 o架!我其實整 咗兩個,另一個放 咗入雪櫃, 第二日拎番出 嚟焗都無咁正啦!

    回覆刪除