2009年12月19日星期六

西檸煎軟雞

        其實呢個西檸煎軟雞已經係第二次整 o架喇,不過上次掛住食,唔記得影相,所以無 post 到上嚟。


        今次整好之後趁記得就即刻影相喇!



 


材料:
急凍雞扒
粟粉
雞蛋
檸檬


醃料:


雞粉
生抽
紹酒
麻油


芡汁料:
檸檬汁
白醋


吉士粉


- 雞扒解凍後洗乾淨,用抹手紙索乾水,之後用醃料醃一個鐘以上。


- 雞蛋拂打成蛋液,將醃好嘅雞扒蘸上蛋液,再撲上粟粉。


- 燒熱油,先將雞皮果一面煎至金黃香脆,之後翻轉將另一面煎熟,盛起。


- 檸檬刨皮後,榨出檸檬汁,連同檸檬皮茸、白醋、糖同鹽一切煮滾。


- 吉士粉用小量水開勻後,倒入煮滾汁料內埋薄芡。


- 將芡汁淋上已切件雞扒即成。



Notes:
- 雞扒唔駛撲上太多粉,否則就會食到一層厚厚嘅硬粉。


- 煮芡汁時可酌量加水以調校合適稠度。


3 則留言:

  1. 呢個好正呀..........攪到我好鬼餓
    [版主回覆12/21/2009 14:34:00]        睇到肚餓呀,快 啲郁 手整 嚟食啦!

    回覆刪除
  2. 正喎...乜原來咁咁死多料??????
    仲以為煎好雞扒再淋d檸檬汗就食得添...
    都係食好過整啦~
    [版主回覆12/22/2009 23:24:00]        其實都唔係好多料 o架咋,只係醃料個欄嚇怕你 啫!基本上所有 肉類都係用呢幾樣調味料醃 啫!         至於果芡汁,係我自己加白醋 啫!加吉士粉係 喺 Vanlily 度學番 嚟 o架!

    回覆刪除
  3. Hihi kestrel:- 想請教下,如整2塊雞扒,茨汁份量應該係點?thx a lot!!!
    [版主回覆02/05/2012 16:44:49]首先喺度同妳講聲唔好意思,因為我真係答唔到妳呢個問題,請見諒!
    煮餸同整糕餅好唔同,整糕餅某程度上係一門科學,所以材料份量準確度比較講究,但煮餸時材料多寡不會影響餸菜成功與否,最多只係味道唔太好。我煮餸時無特別講究材料份量,多數都係邊煮邊試味,邊煮邊增加調味料,慢慢調校至自己滿意嘅味道或濃稠度,所以我無刻意將份量記低。
    妳可以先將檸檬汁、白醋、糖同鹽放煲內煮好試味,之後再用吉士粉水埋芡。如果太稀的話就再多加吉士粉水;但如果太 "杰" 的話,妳就酌量加水開稀,即使煮好後發覺份量不夠兩塊雞扒的話,可以用之前差不多份量比例再煮多少少,呢個就係我煮食嘅習慣。
    就算我寫好材料份量,但因為各人口味不同,都未必會認同我嘅食譜,所以妳可以大膽嘗試自己調校出最適合自己及家人口味嘅檸檬芡汁,大廚都係試菜無數次先得出最後成功嘅美味菜式呢!
    加油呀 siu sin!

    回覆刪除