2009年12月10日星期四

韭黃蝦仁炒滑蛋

        星期一晚為蝦子乾燒伊麵而要買韭黃,但係因為無得段秤賣,所以 "被逼" 買哂成扎,都用剩咗幾多 o架!所以今晚就用佢嚟炒蛋喇。


        其實今次都唔係第一次炒滑蛋,不過之前試過一次就失敗咗,好似煎蛋餅咁嚡,所以晏晝我就特登上網搵資料,學吓點樣先可以炒到嫩滑。 喺網上面搵到好多方法去炒滑蛋,真係五花八門,有好似整雪芳蛋糕咁用分蛋方法;有個就要加淡奶;而有一個好特別方法係酒樓大廚教整嘅,佢係加少量生粉水落蛋液度,藉比令雞蛋嫩滑之餘,又唔會攪到 "水汪汪"。最終我就揀咗分蛋法去炒,都好似幾成功喎!


材料:
雞蛋
蝦仁
韭黃


醃料:

胡椒粉
麻油


- 蝦仁先去殼、挑蝦腸,用粗鹽洗刷一下,再用粟粉 "省" 吓佢,之後過水洗淨,
 
用抹手紙索乾水。


- 用醃料將蝦仁醃好,備用。


- 韭黃洗乾淨後切段。


- 雞蛋分開蛋黃同蛋白,先輕手拌勻蛋白,之後再加少許鹽落蛋黃度,拂打均勻後
 ,就將蛋白同蛋黃再次混合一齊。


- 燒熱油,先將蝦仁炒熟,盛起。


- 再次加多少少油,燒紅鑊後就校番慢火,倒入蛋液後用鑊鏟快手推開。


- 當蛋液開始凝固時就加埋蝦仁同韭黃,快手炒幾炒,趁蛋仲未完全熟透就可以
  上碟,保持嫩滑。



        呢次嘅實驗都算叫做 OK 成功,因為蛋真係炒得幾滑,不過我覺得其實係啲蛋未完全熟透囉!但係我都唔係太滿意,你哋睇張相都見到,雞蛋唔係好包得住哂啲蝦仁同韭黃,唔知係我技術差呀,定係蛋用得唔夠多呢?



Notes
- 如果你都係好似我咁懶的話,可以去街市買啲已經剝好哂殼嘅蝦仁。


- 拌勻蛋白時記得唔好太大力打到起泡,咁樣先至唔會令到蛋白太 "老身"。


- 韭黃唔需要炒到太熟,否則就會連蛋都炒過火。


2 則留言:

  1. 昌泰...at Kowloon City~~~WAKAKAKKA
    [版主回覆12/12/2009 14:15:00]         嘩,乜妳又化身成 Rachel?         Anyway,唔該哂!

    回覆刪除
  2. 個樣幾好喎,我好鍾意食蝦仁炒蛋架
    幾時可以上你屋企証你手勢先?
    我可以負責整甜品~
    [版主回覆12/12/2009 18:20:00]        個樣幾好?哈哈,都要多謝 Photoshop 啦!         試我手勢?你唔怕中毒的話都無所謂 o架!  咁又唔好要你為 咗食碟炒蛋長途跋涉咁入 嚟屯門,上你屋企整都得,不過要 喺 auntie 面前獻醜囉!

    回覆刪除