2009年12月19日星期六

朱古力鬆餅 Chocolate Chips Muffin

        記得上次去台灣旅行時,我專登參考仙姐個食譜整咗雙重朱古力腰果鬆餅俾班老友食,剩低果啲就俾咗我老豆同阿馳食。

        早前問番阿馳同老豆,佢哋不約而同都話整咁多次嘅 muffin,最好食都係呢個朱古力 muffin,見星期一阿馳會返嚟做節,而開咗果盒 cream 又好耐都無用喇,所以今日得閒就再整多次,等阿馳返嚟時就可以順便帶走返屋企食。


 
材料:
牛油                    100 克
糖                        80 克
蜜糖                    60 克
金黃糖漿             30 克
雞蛋                     2 隻
低筋麵粉             100 克
高筋麵粉             130 克
可可粉                 35 克
泡打粉                 5 克
梳打粉                 2 克
鹽                        2 克
乳酪                    100 克
淡忌廉                100 克
入爐朱古力粒      80 克

- 先將所有粉類過篩 3 次。  

 
- 牛油於室溫放軟後,加入糖、蜜糖同糖漿,用電動打蛋器打至發白。

- 將雞蛋、鹽、乳酪同淡忌廉加入牛油霜中,拌勻。

- 分次篩入粉類,拌勻成麵糊後,再加入朱古力粒,拌勻。

- 將麵糊倒入模內,放入已預熱 180 °C 嘅焗爐內,焗約 20 分鐘至熟。

- 將鬆餅放上放涼架上攤凍。

以上材料份量可做約 10 個 4 安士重嘅 muffin。

食譜嚟自獨角仙@藍色大門嘅朱古力鬆餅。 


Muffin 焗好出爐喇!

 

 
 
 
呢 4 個係整俾阿馳同阿瑩。

 

 
 
 
仙姐嘅食譜果然有保証,不但朱古力味好香濃,質地
非常鬆軟,好味呀!唔怪得之好多 blogger
整朱古力鬆餅時都會跟呢個食譜整啦!

 




當然唔會少得媽咪果份啦!
 
 



Notes:
- 要做出鬆軟嘅鬆餅,當麵粉加入牛油霜混合物中,一拌勻所有粉類就要立即停止
  攪拌,以免起筋。

- 選用優質朱古力粉可做出香濃朱古力口味。


 

4 則留言:

  1. 想鬆軟...我加 buttermilk 架...一樣咁正!
    [版主回覆12/19/2009 18:13:00]        我都知道呢招呀,不過香港好似唔係咁興用 buttermilk。         點呀 muffin 專家,近排我整 啲 muffin 有冇進步呀?

    回覆刪除
  2. hihi~我係你爸爸個friend個女呀....個muffin好好味呀,,goodgood
    [版主回覆12/22/2009 21:32:00]        呀,妳好呀,如果無記錯,妳好似叫做 Rachel,right?         多謝妳咁欣賞喎,其實我都係玩玩 吓 o架咋!如果整 嘅份量足夠 的話,我都會預埋俾妳 哋 o架!         呢個 muffin 真係好好食,好香濃朱古力味!

    回覆刪除
  3. 睇個樣好得喎!!有機會我都想食下,好味既先整,因為都用幾多材料
    [版主回覆12/22/2009 21:35:00]        原來你無整過 o架!個 recipe 係你推介俾我 o架喎!         你講得無錯,真係用好多料呀!不過好食就唔緊要啦!

    回覆刪除
  4. 聖誕快樂呀!呢排啲超市有buttermilk賣喇,不過貴啲,用全數buttermilk代提cream同yogurt效果一樣咁好架.
    [版主回覆12/26/2009 02:01:00]        仙姐,Merry Christmas!          嘩,有仙姐妳 嚟到我個 blog,真係有點受寵若驚 o添!乜依家超市都有 buttermilk 賣 嗱?

    回覆刪除