2009年12月1日星期二

Pierre Cardin 真皮銀包

        禮物真係收完一份又一份!


        早前我叫 Winnie 陪我去睇啲銀包,睇咗好多款都唔啱,點知前幾日約佢出嚟交收 Louisa 送俾佢果個計時器時,佢話買咗個銀包送俾我,攪到我都有啲唔好意思 o添!見到個包裝紙係「永安百貨」,都知道平極有限 o架喇,點知打開一睇,心裡面即刻嘅反應係:嘩,駛唔駛咁重手呀!!



原來係 「Pierre Cardin」銀包嚟 o架!啲皮好靚、好軟熟 o架!


 



個銀包好啱用呀,因為有好多位俾我插卡,非常方便。


 


        真係好唔好意思,攪到好似叫佢送個銀包俾我咁!我都唔識買番啲咩嘢送俾佢 o添,成世人都無買過嘢送俾女性,就算以前媽咪喺度,我都甚少買嘢送俾佢,因為真係唔識買 "女人" 呀!


        暫時嚟講,我最多都係識做 "阿茂" 咋 ( 即係整餅囉 )!啲要整番個重量級蛋糕送俾佢至得喇!

        Winnie喺呢度再次多謝妳呀!


沒有留言:

發佈留言