2009年12月28日星期一

大製作 — 實習篇 I ( 補加相片 )

        真係諗都諗唔到,自己都會有機會參與 "大製作" 喎!所以上個禮拜一我同 Winnie 就一齊去Louisa 屋企進行實習,睇吓到時整邊樣會方便、易做啲。



首先整嘅就係呢個榛子醬 macaron。點解會綠色?因為 Louisa
貪得意加咗幾滴班蘭香油囉!


 



個杏仁餅糊攤乾之後,個表面都已經瀉得好平滑。


 



所以焗完出嚟之後都唔會有個 "尖尖",而且仲有裙邊 o添呀!


 



整好個榛子醬 butter cream 之後就可以將兩片杏仁餅黐埋一齊,
攪掂,好好味呀!


 


        真係好開心,我第一次整已經成功喇!對於整 macaron 幾有經驗 Keith 話過俾我聽,好多人都失敗過好多次先成功做到,佢自己都整3 次之後先得呀!


        其實除咗整 macaron,仲有整到 Winnie 最拿手嘅玻璃曲奇。不過因為整果陣時間比較趕,所以整得無咁靚,不過經 Louisa 嘅包裝之後,嘩!真係完全睇唔到破綻,望落仲勁 prof o添呀!




 


        同場加影:Winnie 生日蛋糕。



其實都係我上次整果個黃豆粉紅豆雪芳蛋糕嘅。


 



不過當 Louisa 抆好 cream 之後,再加上餅面裝飾,就完全係
另一回事。係咪靚好多呢?


 



嘩,Arthur 送咗份大禮物俾 Winnie 呀,連佢媽咪 Louisa 都
妒忌呀!哈哈!!


 



唱完生日歌,拆完禮物之後,Winnie 就切生日蛋糕喇! 
吓佢幾開心!


 



切開個蛋糕俾你哋睇啦!


 


        期待緊下次嘅實習呀!


6 則留言:

  1. 個 macaroon 好得呀...等我都試吓先!
    [版主回覆12/26/2009 00:11:00]        係啦,妳咁叻整 嘢食,實成功整到呀!不過我個 friend 話都好睇個食譜本身 o架,有時根本唔係自己技術差,而係個譜本身唔得!

    回覆刪除
  2. 個雪芳蛋糕, 抆埋cream, 好惦呀! 呢個係最好味的食法.
     
    macaron呢........好玩, 好靚, 但好甜, 我係甜精都有d頂唔順, 一片ok.
    [版主回覆12/26/2009 00:16:00]        個雪芳抆埋 cream 之後,即刻唔同哂,高級好多呢!真係要多得 Ah Sa 出手相助呀。如果靠我抆 cream,有鬼咁靚咩!         係呀係呀,我食得甜過佢 哋都覺得 macaron 真係有少少甜到頂唔順 ,學 Ah Sa 話齋,加杯咖啡就 啱 啱好喇!  

    回覆刪除
  3. Macaron 可以再低溫少少或者用牛油紙遮一遮面火, 避免烘燶面啊~ 
    [版主回覆12/26/2009 00:20:00]        小象吸吸妳都幾眼利喎!         下次再整時都試 吓搵 嘢遮一遮先!多謝哂妳 嘅提點呀!

    回覆刪除
  4. (Empty)
    [版主回覆12/26/2009 00:22:00]        Merry Christmas & Happy New Year!!

    回覆刪除
  5. macaron真係好難整嗎??我姐姐想食, 但我又未整過@@
    [版主回覆12/28/2009 22:56:00]        老實講,其實今次我都無乜點幫到手,主要都係我個 friend 整。睇落就唔係好難囉,話哂佢都出去學整過嘛,不過就好煩囉!         不過唔係咁易焗到有裙邊 o架!

    回覆刪除
  6. 你地係咪用嚟做回禮禮物架, 有高人喺到好快整好
    [版主回覆01/05/2010 02:12:00]        仍然考慮當中。         高人?邊個、邊個?做係咪講我呢!

    回覆刪除