2009年12月7日星期一

蝦子乾燒伊麵

        早前 Louisa 去煤氣烹飪中心度跟 Annie 學整乾燒伊麵,我都食過兩次,真係好得,好食過啲酒樓多多聲,因為依家大部份都將啲伊麵煮得太腍,唔好食,就連噚日去飲 Li Kien 果餐,Winnie 試咗碗伊麵都係唔好食,佢都話煮得太腍。所以,要食好嘢,就要自己煮喇。

        今日碟蝦子乾燒伊麵,我係跟 Louisa 上堂果個食譜煮㗎!自己煮嘅乾燒伊麵真係好食好多,唔單只麵質清爽唔過腍,而且又可以自己控制用油量,唔似出邊食肆果啲咁肥,但最重要仲係落重蝦子,勁香口呀!




材料:
伊麵      2
草菇      適量
韭黃      適量
蝦子      1 茶匙

調味料:
          3/4
雞粉      1/2 茶匙
          1/2 茶匙
麻油      1/2 茶匙
蠔油      1 湯匙
          1 湯匙
老抽      1 茶匙
紹酒      少許

-
預先將蝦子用白鑊炒香,備用。

- 韭菜洗淨切段;草菇洗乾淨後切片、汆水。

- 煲滾水,放伊麵落滾水內煮至軟身,盛起,瀝乾水份。

- 燒熱油鑊,先將草菇爆香、灒酒,之後加入調味料煮滾。

- 放入伊麵,鬆開後用慢火炆至入味及乾身。

- 之後加埋蝦子同韭黃,並沿鑊邊加油,用大火將伊麵炒香,即成。

        

加埋碗紅豆沙,你哋覺得今晚餐飯似咩呢?咪好似去 "時最後
上嘅飯麵同糖水囉,哈哈!! 




2 則留言:

  1. 好有用, 我回家試做, 謝謝您
    [版主回覆12/09/2009 16:30:00]        唔駛客氣,大家交流、分享嘛!         如果煮 咗 就記得 post 上 嚟叫我睇睇有幾靚喇!

    回覆刪除
  2. 碟伊麵炒得好靚呀, 又好味.  我都要學你炒.  謝謝分享食譜.
    [版主回覆12/09/2009 17:50:00]        多謝讚賞!         好易整咋,妳快 啲 試 吓整啦!

    回覆刪除