2009年12月28日星期一

第一個 order:黃豆粉紅豆雪芳蛋糕

        最近葉太返嚟香港,成 4 年無見喇!佢打電話俾我時,話要我教佢整蛋糕,吓,我何得何能呀!!!咁我就話不如整個蛋糕俾妳啦。我問佢鍾意咩味道,叫佢自己揀啦,於是佢就叫我整個紅豆蛋糕。咁我就整番上次果個黃豆粉紅豆雪芳蛋糕俾佢,反正呢個蛋糕個個都讚好味!



因為無大模,所以照舊用大模份量整 3 個細蛋糕。


 



同上次個咖啡朱古力雪芳蛋糕比,呢個焗得靚好多!


 



今次玩嘢,試吓先將少少紅豆餡放落個模度,之後先再倒麵糊
入模,睇吓得唔得,結果證實係唔得嘅,即刻有凹陷呀!


 



呢個就無玩嘢,所以非常靚仔!


 



上次見 Louisa 話用個 non-stick 模整得好成功,個蛋糕係名符其實
嘅 "彈糕",所以噚日吉之島 $10 店就買咗個迷你版non -
stick
嚟玩吓。真係得 o架喎,個形仲好靚 o添!


 



不過個模就唔係真係防黏囉,你睇,咪一樣咁黐!!蛋糕脫模
時,攪到個內圈爛咗 o添,仲以為焗好之後一翻轉個蛋糕
就成個自動跌落嚟! 呢個就留番聽朝做早餐啦!


 




包得靚靚個蛋糕之後先送俾葉太,希望佢鍾意兼滿意啦!


 


沒有留言:

發佈留言