2010年8月31日星期二

莎樂美鮮白菌薄餅 Salami & Mushroom Pizza

        已經有好一段時間無整 pizza 喇,上次 Louisa 送意大利 salami 俾我時,我第一時間就諗到用嚟整 pizza 喇!咁今日 dayoff 喺屋企,大把時間俾我慢慢玩搓粉、發酵,咁就一於整 pizza 啦!我仲跟食譜自製埋番茄醬呀,所以我呢個 pizza 完完全全係自家 home made


 
番茄醬

材料:
罐頭番茄
                       400 克 ( 一罐 )
茄膏                                2 湯匙
迷迭香 ( Rosemary )      5 克
羅勒 ( Basil )                  5 克
奧勒崗 ( Oregano )        5 克
黑椒粉                            適量
糖                                   適量
鹽                                   少許

- 先將罐頭番茄倒入攪拌機內,打成番茄蓉,然後倒入一個細碗內。

- 加入其餘材料,攪拌均勻即成。






厚批薄餅

麵糰材料:
高筋麵粉                195 克
水                           105 克
即用酵母                 2 克
糖                            5 克
鹽                            2 克
橄欖油                    10 克


餡料:
番茄醬                     適量
Mozzerella 芝士      適量
青椒                        1/3 個
黑橄欖                     4 粒
鮮白菌                     4 粒

莎樂美腸                   6

- 將麵粉同酵母混合好,慢慢加水拌勻,再將糖同鹽分別加入,攪拌均勻。

- 一邊倒入橄欖油,一邊慢慢搓成糰。

- 枱面灑上乾粉,將麵糰放上,繼續搓揉及摔打成光滑麵糰。

- 將麵糰滾圓,放入已灑粉嘅兜內,冚好保鮮紙,發酵 40 分鐘。

- 與此同時,將青椒洗淨、去籽,切成條;每粒黑橄欖切開 4 片;白菌洗淨後切
  片,備用。


- 將麵糰排氣,之後再次滾圓,同樣放入兜內並冚好保鮮紙,鬆弛 20 分鐘。

- 再次排氣,並用擀麵棍擀薄成圓形麵皮。

- 雙手拎起麵皮,一邊轉動、一邊將麵皮拉闊、擴大。

- 將麵皮放上已掃油嘅烤盤上,然後用手將麵皮向烤盤四周推開。

- 喺麵皮最外圍約 1 厘米闊位置掃上橄欖油。

- 將番茄醬舀上麵皮中間,然後用匙羹以劃圓圈方式將茄醬搽勻。





- 放上部份芝士,之後放上其餘餡料,最後再次放上芝士。

- 將烤盤放入已預熱至 200 °C 嘅焗爐內焗 15 - 20 分鐘即成。

以上材料份量可做直徑 10 吋薄餅一個。

食譜參考自白錦霞嘅《披薩》。

 



焗好啦,係咪好吸引呢! 不過唔知點解,啲芝士唔係好溶呀!




Notes:
- 有啲罐頭番茄喺製造時已經加入鹽調味,所以糖同鹽嘅份量要適量增減。

- 麵皮邊緣掃油,可以令到薄餅邊香脆,所以千祈唔好搽埋番茄醬上去。

 

7 則留言:

  1. 我都係跟呢本食譜!!!
    [版主回覆09/01/2010 20:32:00]        係!乜又咁 啱呀!

    回覆刪除
  2. 我鐘意薄底多啲....
    [版主回覆09/01/2010 20:34:00]        可能我鍾意食麵包,所以鍾意食厚批多 啲!薄批唔係唔好食,不過我唔係咁好 香口食物,同埋好多時出面整嚫都勁硬囉!         不過我都打算下次試 吓整薄批,睇 吓又會唔會改觀。

    回覆刪除
  3. 請問您的pizza盤可以在那裡買到?
    [版主回覆09/01/2010 20:35:00]        我係 喺 「二德惠」買 o架,佢有好多 size 揀。

    回覆刪除
  4. 好靚呀! 偷吓師先。
    [版主回覆09/01/2010 20:43:00]        係咪真係咁靚呀,唔好 氹我喎! !         學還學,記得唔好學我用呢種片裝 mozzerella cheese,係唔溶 o架,我個 friend 要話買刨碎果隻先得 o架!

    回覆刪除
  5. 有冇氹你, 過黎睇下我做果隻, 就知我有幾羨慕la。

    回覆刪除
  6. Thank you 晒呀!
    [版主回覆09/02/2010 01:10:00]         駛乜客氣呀!

    回覆刪除
  7. 你好, 個 Pizza 好吸引, 想請問此份量是多少寸的 Pizza ?
    [快樂人妻回覆09/28/2012 20:36:36]哈哈!!!
    [版主回覆09/28/2012 15:06:30]傻啦,駛乜唔好意思喎,妳隻眼夠大嘛!!
    [快樂人妻回覆09/24/2012 15:14:31]我睇到啦!!! 唔好意思呀!!!
    [版主回覆09/16/2012 20:51:42]多謝讚賞!
    Size 上面食譜有寫㗎喇!

    回覆刪除