2009年6月22日星期一

新鮮香草盆栽

        我一直都想買新鮮香草自己種好耐 o架啦,去過旺角花墟睇過,見到十零蚊盆就有交易,但又驚唔可以食用,於是就上網搵資料,搵咗好耐,卒之俾我搵到工聯會教香草課程導師香草女皇blog,仲知道佢有自己嘅香草養植場,本來一心想去佢度睇吓,點知個養植場原來喺飛鵝山,實在太隔涉喇,所以最終都無去到。


        直至有一次喺《Take Me Home》份地區報度睇到介紹新生農場生態旅遊,其中有參觀香草園,突然間先如夢初醒:係噃,點解咁近城煌廟都唔記得呢?於是就想起西鐵屯門站有間新生農社,專買有機蔬果食品,於是就 call Winnie 幫我去睇吓有無得買。後尾佢幫我問到有得賣,仲同果度啲職員拎到個農場聯絡電話號碼 o添,真係太好啦!於是就打電話去農場到訂咗兩盆香草,上個禮拜六出去西鐵站個農舍度 "攞貨"。



        就係呢兩盆喇!大果盆係羅勒 ( Basil ),即係紫蘇,亦即係九層塔 ( 東南亞叫做金不換 ) 嘅表親,所以香味都好似,不過就無九層塔 / 金不換咁濃味,比較清淡。而細果盆就係檸檬薄荷,亦即係一般薄荷。


        雖然表面上睇嚟好貴,羅勒 $60 一盆、薄荷 $45 一盆,但其實物有所值,因為佢係有機 o架!而且同花墟果啲比較,佢係特別大盆,特別濃密 o架,而且農場 office 職員話俾我聽,佢嘅有機農產品係得到浸會大學認證,肯定 "放得入口食" 啦!所以我咁孤寒都捨得買,況且就算比其他同類產品貴我都會幫襯佢地買,因為農場係新生精神復康會屬下嘅社會企業,所以我幫佢哋買嘢就當係捐錢俾佢哋機構,一舉兩得!


        而佢嘅售後服務都唔錯,今日office 位林生仲專登打電話嚟問我拎咗盆栽未、問我係放喺屋企定 office 、問我屋企係咪西斜、教我點樣打理、我話俾佢聽無俾到個花盆碟,佢又話遲啲會 send 番去農舍,到時會 call 我去攞;仲叫我一年後就再去農舍度買有機肥料幫香草施肥,叫我到時記得打電話俾佢,佢會教我點處理喎,真係好耐都未遇過咁好嘅服務,所以雖然價錢對我嚟講係就係貴咗少少,但就覺得啲錢俾得好值,又可以幫到佢哋機構,所以如果我種得好的話,遲會再買多盆迷迭香 ( Rosemary )


 


P.S.  呢兩盆咁有意思嘅香草,以後就陪住媽咪,等佢有個清新綠化嘅環境。


2 則留言:

  1. 我都有種... 不過係rosamary... 係囉.. 你都試下.. 好易種
    [版主回覆06/29/2009 14:43:00]         不過我已家兩盆都好差呀,唔知係咪屋企太熱呢?

    回覆刪除
  2. 我都曾幾何時種過一盤羅勒和薄荷葉, 但最後都係病死收場......唉, 有菌呀! 記得得閒剪吓d葉, 太多葉d根吸不夠水, 又會枯.......
     
    btw, 羅勒 不是紫蘇, 我食壽司飯最喜歡夾片紫蘇吃的了.
    [版主回覆06/29/2009 14:49:00]        吓,太多葉又唔得 o架?我依家盆薄荷都枯 咗好多葉,盆蘿勒就有一棵 "dup" 哂,唔知係咪屋企西斜太熱太焗呢?我依家已經搬 咗去一個無太陽 嘅位置,睇 吓又點,淋極水都唔夠!
            我見好多西餐食譜 basil 都譯做紫蘇 嘅!?

    回覆刪除