2008年9月19日星期五

煎豆渣薯餅


材料:
薯仔
黃豆渣
榨菜
冬菇


粟粉


        整完豆漿之後,唔想將啲豆渣就咁就咗佢,覺得好嘥,所以之前已經喺網上搵定一啲用豆渣做材料嘅食譜,呢個煎薯餅就係其中一款。由於我唔係煮完豆漿之後就即刻煎呢個薯餅,為咗避免佢變壞 (豆類製品係特別容易變壞,加上天氣又咁熱呢 ),所以要用白鑊炒至乾身熟後,先至可以保存耐啲,炒完之後就係咁嘅樣:



        好啦,開始講吓做薯餅嘅步驟。首先將薯仔刨皮,略沖洗後切粒,排放喺隻碟上面,然後隔水蒸至熟透,之後就趁熱用叉將佢搓爛成薯蓉;冬菇浸軟、切粒;榨菜沖洗表面嘅紅色醃料後,將佢切粒,然後浸水約 15-30 分鐘,等佢唔好咁鹹,之後瀝乾水備用。將所有材料混合攪勻,加入鹽、糖調味後,手掌濕少少水,將混合好嘅豆渣薯蓉搓成球形,再稍為壓扁成薯餅,喺表面醮上粟粉,之後就可以放落平底鑊度煎至兩面金黃色。


        我發覺原來淨係喺表面醮粉係唔夠嘅,一定要將啲粉撈埋落啲薯蓉度一齊搓先至夠挺身,因為當我準備將薯餅翻轉面煎時,薯餅仲係好軟身,好易爛,所以下次會記得落粉搓。


        隔嘅薯餅就放喺烤爐度烤番熱嚟食,一樣咁香口好味,真係唔講都唔知係一個素菜!



P.S. 蒸熟薯仔要趁熱搓成薯蓉,因為會比較容易搓爛。


沒有留言:

發佈留言