2008年9月14日星期日

自製鮮豆漿


材料:
黃豆
清水
砂糖


        好簡單o架咋,將啲黃豆浸6個鐘或以上,或者隔晚夜,之後過幾次水直至啲水變清同無泡,跟住放入攪拌機度,加適量清水,將黃豆攪碎至微粒,咁就變成豆漿啦,將啲豆漿隔渣,倒入煲內先用大火煲滾 (記得邊煮邊攪拌,因為好容易黏底),之後要轉細火繼續煲,因為未熟透的豆漿內有一種物質叫做 "皂素",對身體有害,所以一定要徹底煲熟先可以飲,唔好以為煲滾就算數。跟住依個人口味加入適量嘅砂糖,再攪拌至所有砂糖完全溶哂,咁就飲得o架啦!


        以前見媽咪用布隔渣,要好用力咁將啲豆漿榨出,非常辛苦,好彩後來佢買咗部攪拌機連埋個隔渣網,我先至敢試吓整,如果叫我用手榨,咁就真係慳啲啦唔該,我寧願唔飲囉!或者俾貴啲錢街買嚟飲算數。依家試過成功整到,除咗可以飲到既新鮮又啱自己口味嘅豆漿之外,仲慳番唔少錢,因為原來 $8 就可以買到成斤黃豆,可以做到好多杯豆漿o架啦,街買一支最少都 $5 支啦!


沒有留言:

發佈留言