2008年9月1日星期一

始終打破唔到我嘅宿命!

        唉!估都估唔到,係9月1號學生開學日,對於我嚟講,不但只唔係一個新開始,反而係一個失落的日子!


        今日收到一個家長嘅電話,通知我佢個囡唔再學琴,我覺得好意外,因為佢學習都幾穩定,於是我便主動問佢原因 (平時我係唔會問原因,佢鍾意講就講,唔講就算,反正佢都決定咗唔再學,況且佢講嘅原因都未必係真),佢話個囡最近係學校入樂團,識到人介紹一個佢屋企附近嘅老師,所以想試吓咁話,但其實我知道呢個唔係真正原因囉,因為我係上門教佢個囡,根本毋須要搵個喺屋企附近老師,不過無所謂啦,我條命就係咁o架啦!


        每一次我收到一個新學生時,總會有一個舊學生走;又或者新收學生學費總和同即將走嘅舊學生學費總和一樣,所以我會覺得好唔開心,點解每次諗住可以賺到多啲錢時,總會流失番相同數目,硬係唔俾我賺多啲咁。後來,媽咪知道我經常為此而唔開心,佢就安慰我,同我講:「你試吓掉番轉諗,個天已經對你好好o架啦,知你將會有學生走,佢就俾定個新生你,填補番條數,咁唔係好好咩!」我聽完之後,我就開始 "放低",心情都輕鬆咗,所以媽咪對我嚟講真係好重要,每次我有唔開心,同佢 "呻" 完,佢都會開解我,等我個心舒服啲,但係依家已經再無呢支歌仔唱 lu!


        今次呢個學生走,其實我係已經預咗o架啦,因為最近我接咗兩份 job,老人中心教唱歌,同埋喺一間賽馬會社區中心度教琴,所以都預咗一定會有學生走,只不過無諗過會係呢個啫,因為佢完全無跡象會唔學,而且佢係我其中一個最錫嘅學生,我會不時買啲小禮物同小食 "氹" 佢,其他學生我都好少咁做,一來佢哋大個啲,唔係小朋友;二來我覺得練琴係佢嘅責任同本份,應該主動做好,唔應該 "利誘" 。


        呀,我都要多謝陳晃相老師,因為佢曾經同我講過一句說話:「學生如果有好成績,家長只會覺得係自己個囝囡叻;但若果個學生成績唔好,家長就會覺得係個老師教得唔好,需要轉過個老師啦!」呢句金句真係對我畢生受用,而且面對學生要走時亦無咁執著,唔會攪到自己咁唔開心。


沒有留言:

發佈留言