2008年9月23日星期二

同鄭嘉穎拍拖!?我係咪發緊夢呀?

        真係諗都無諗過會同鄭嘉穎拍拖,佢人又靚仔又斯文,仲係明星嚟o添,發夢無咁早呀?


        同佢一齊都幾開心,幾舒服,不過因為佢係公眾人物,所以我哋唔可以太揚。有一日佢同我講:「見你成日都為咗我而避忌,好唔開心,好啦,今日我就同你拖住手出街拍拖啦!」我聽到之後就開心到成個人癲咗,跟住就…………清醒哂!原來係睇睇吓鄭嘉穎套電視劇o訓咗都唔知,頭先咪即係發夢囉!於是我就同媽咪、阿馳講,我正話睇睇下o訓著咗,你哋講番個劇情俾我聽呀。點知佢地都未開口講,我就突然o訓醒,成個人即刻清醒哂,原來係"夢中夢",我發夢自己發夢同鄭嘉穎拍拖,仲可以見番媽咪o添!哎,當堂成個人"謝" 哂,同一時間失望兩次,即使醒咗,但o訓喺張床度都呆咗好耐先識得起身。其實,對於我嚟講,一日內碰到兩次唔開心嘅事並唔出奇,一不離二,二不離三都試過啦,都已經慣囉,但係就未試過同一時間兩次失望啫。


        有時我都喺度諗,依家生活都唔知為乜,好有等 "走人" feel,想快啲見番媽咪,我諗呢種感覺唔係人人都體會到,只會覺得我個人咁灰。但係相信即將隨「神七」升空嘅航天員劉伯明就會好明白我嘅心情,因為當年佢媽媽過身時,爸爸為免影響佢情緒而考唔到做航天員上太空,於是將媽媽過身嘅消息忍暪,等佢完成考試後先話俾佢聽,由於劉伯明由細到大同媽咪感情非常之好,所以因未能見媽媽最後一面而感到非常悲痛,當局仲為佢請咗個專家幫佢做咗好長時間心理輔導。


        依家生活落去,都只不過係等日子過咁,好彩都仲有樣嘢 "吸引" 到我,就係 "食" !本來我成世人最大興趣就係音樂,但係依家興趣都淡咗好多,可能係因為自己已經做咗呢行十幾年,加上最近搵工又唔如意啦,所以提唔起興趣,反而比較有興趣煮食,唔通媽咪真係咁錫我,臨走前都幫我發掘番一樣興趣,等我唔駛咁悶咁生活落去?


        媽咪,thank you very much, I miss you, I love you forever!!


沒有留言:

發佈留言