2009年9月22日星期二

芭蕾舞劇「天鵝湖」

        都唔知幾耐無買 "飛" 聽 concert 同睇 performance 喇,星期日晚我同 Winnie 就去咗屯門大會堂度睇經典芭蕾舞劇「天鵝湖」。今次呢套芭蕾舞劇係有享負盛名,堪稱全球最 top 嘅芭蕾舞蹈團「烏克蘭基輔芭蕾舞團」( Kiev Ballet - Ukraine ) 演出,咁難得有咁嘅機會,梗係要好好把握啦!而且「天鵝湖」仲只係喺屯門演出一場,沙田大會堂就演出另一劇目。嘩,咁正,連演出地點都就埋我,我當然即刻 call Winnie 買飛啦!



        真係好掂,果 3 個主角都跳得好出色,好有表達力。男主角每個動作都好 smooth,而且仲好溫文爾雅,以表達王子嘅高貴;女主角舞姿好優美,我同 Winnie 都覺得佢好勁,佢對手做動作扮天鵝拍翼時,柔軟到不得了,簡直郁都好似波浪咁,真係靚到嚇死人!!至於個巫師就跳得好有勁度,完全表達到反派果種「邪」勁!


        除3 位獨當一面嘅舞蹈員之外,其實都仲有幾個都幾出色,不過大部份嘅群舞者都比較遜色,有點失望。不但只動作唔夠一致整齊,好多時 timming 同 rhythm 都捉得唔係太好,硬係音樂完咗之後先完成全套動作。


        另外值得一讚嘅係全劇constume,真係靚到想死,Winnie 都好同意,個 constume designer 應記一功!


        我同 Winnie 都身為音樂人,當然都會留意埋音樂部份啦!



柴可夫斯基嘅作品,有一定信心保証!



        不過今次個 performance 居然唔係由 live orchestra 演奏,而只係播 recording,都有少少失望!好彩個 violin 拉得好出色、勁好聽,加番唔少分數。

        一直以來,我都覺得個 main theme 好抒情、好動人,但唔知點解,噚晚當聽到第一次出現個 main theme 時,我反而覺得好傷感、好淒涼,個心好唔舒服,仲即時喊咗出嚟。到第三幕時王子揀選咗黑天鵝,但突然諗番起對白天鵝嘅承諾,覺得好懊悔時,main theme 再次出現,可能呢次個 orchestration 唔同咗之前,而且寫得比較豐厚同盪氣迴腸,所以我又再喊多一次!一直以來,我都好欣賞柴可夫斯基喺最後一幕用 parallel major key 去表達皇子打贏巫師果種勝利同喜悅,音樂發揮得恰到好處。


        好多時都聽到人講,係唔同嘅人生階段,思想係會唔同,但估唔到對音樂嘅理解同感受都會好唔同,可能人生經歷多咗,遇到唔開心嘅事都相應增加,所以對音樂所表達嘅情感都有不同感受!這正正就是流行音樂與古典音樂嘅最大分別之處!


沒有留言:

發佈留言