2009年9月16日星期三

合桃乾果裸麥包 ( 再 encore 篇 )

        係,無錯,我又再整多次呢個合桃乾果裸麥包,因為實在好食,所以噚日朝早比較得閒就再 encore 囉!



        不過今次做法同上次有啲唔同。首先,上次整果陣時,乾果同合桃係包喺麵糰入面做餡,但今次就加埋落麵糰度一齊搓,所以食落啖啖有料! 


        其次係焗嘅時間都有改變。上次因為係第一次整,所以唔係好識掌握入爐時間,原食譜個時間係焗一個大包,但我就做成數個細 size 嘅包仔,所以原本應該係要調整一下焗嘅時間,但我驚焗唔熟,所以跟食譜時間照焗,最後出嘅包包表面有少少似 baguette 咁脆硬。但今次就焗少10 分鐘,出到嚟效果非常之好,唔會硬,又唔會太軟,啱好,成功!


        最後就係喺個包面上面 "界" 咗花,靚仔好多呢!





一份黑椒腸仔炒蛋、一個裸麥包加一杯咖啡,就係我噚日豐富
lunch 喇!


        
        我之後仲帶咗一個過去俾 Louisa 食,因為噚日佢成堂都好專心咁做 passpaper,加上又有其他嘢掛心,所以佢唔記得咗食,到夜晚食完飯之後佢先醒起,不過佢都照樣有 "空位" 食得落喎!佢食第一啖已經話,新鮮整起即食真係寧捨唔同食法,所以我知道今次個包包應該係比上次好食啲。


        好,下次整乜包包先!



P.S.  嗱,明仔,唔好又話我隻 "吉" 杯裡面無嘢喇,今次真係有咖啡喺裡面 o架!


沒有留言:

發佈留言