2009年9月9日星期三

泰式青咖喱雜菜

        之前Louisa 去煤氣烹飪中心跟 Rachel 學煮青咖喱,Rachel 預先準備好自製青咖喱醬分派俾每位學員,因為佢唔見我去上堂,所以落堂後同 Louisa 講,佢可以分部份咖喱醬俾我試試,當然,Louisa 一早都有咁諗啦,所以我都分到小量青咖喱醬呀!真係好開心呀,佢哋兩個都咁有我心,所以喺呢度我都要同 Rachel Louisa 講多次多謝!

        原本 Rachel 係教用青咖喱醬煮雞嘅,不過噚日我就用咗嚟煮雜菜,一樣咁好味!梗係啦,呢個菜式嘅靈魂青咖喱醬都唔係我整,係由 Rachel o架噃,幾差嘅食材都可以大變身啦!所以好食絕對唔係因為我煮得好囉!



材料:
椰菜
豆角
豆腐卜
泰國圓茄
泰國小茄
檸檬葉
金不換


調味料:
椰漿
清雞湯
魚露



經典泰國菜食材:金不換、泰國小茄、泰國圓茄同檸檬葉。


- 椰菜洗淨切件;豆角洗淨切段;豆腐卜沖水後對切一半;圓茄洗乾淨,切開 4
 
瓣。


- 金不換、小茄及檸檬葉洗淨備用。


- 燒熱油鑊,爆香青咖喱醬及檸檬葉,然後倒入椰漿同清雞湯,煮5分鐘。


- 加入圓茄及小茄子,冚上鑊蓋煮至半熟。


- 加入豆角同豆腐卜,加小量水,冚鑊蓋煮腍。


- 將椰菜加入,灑上魚露及糖,兜炒一陣,椰菜軟身便可。


- 最後加埋金不換,兜炒幾吓就即刻熄火,上碟。



        一碟又香又惹味嘅雜菜,簡直係將平凡嘅蔬菜都變得好吸引,唔鍾意食菜嘅朋友,相信都會讚不絕口!當然,都要接受得到這種重香料嘅東南亞口味呢!



Notes:
-
糖嘅份量可以落多少少,因為本身味道都已經好夠鹹味。


- 金不換一定要最後先好落,落咗之後就唔好再煮太耐,因為煮得太耐會無哂香
  味。


1 則留言:

  1. 好似......都好耐之前啦喎! hehe
    [版主回覆09/13/2009 00:34:00]        係呀,不過因為一直都抽唔到時間落九龍城買料呀,屋企附近個街市 啲檔口又時有時冇,好難買齊所有料呢!

    回覆刪除