2009年9月10日星期四

媽咪的禮物

        之前都講過,今年係媽咪大壽之年,雖然佢依家已經離開咗我哋,但係佢仍然收到禮物呀!



        呢份禮物係阿珊送俾契媽嘅,其實阿珊係唔知道我媽咪幾時生日,不過咁 "橋" 佢送到,我就同佢講話當係生日禮物啦!



話明係生日禮物,咁就梗係要放番喺媽咪面前啦!


    
        阿珊見到我將佢送嘅禮物放喺契媽面前,佢話佢好開心呀!其實呢份禮物係一隻 CD,係佛曲「三寶歌」CD。雖然唔係一份好貴重嘅禮物,但就睇得出阿珊嘅心思、心意!
阿珊,我代契媽向妳講聲多謝!



而我自己就買咗一束米色康乃馨同親手整咗個
紅豆蒸蛋糕送俾媽咪。



        除咗我會送花之外,Winnie 都會送花,因為佢今日會陪我一齊去探媽咪嘛,佢仲話會買埋壽包 o添!


1 則留言: