2009年9月24日星期四

失敗咗喇!!!

        噚日朝早整咗個 mousse cake,諗住夜晚教完 Arthur 返嚟繼續完成埋啲後期工作,影埋相就食得。點知當我喺雪櫃度拎出嚟脫模時,覺得有啲唔係好對路。


        平時睇書都話用風筒吹一吹個模或用熱毛巾敷一陣間會易啲脫模,但我就嘗試輕手郁一郁個模,發覺 mousse 都已經可以離模,咁就唔理咁多啦,照樣拎起個模,點知………… 


        嘩,決堤呀 ~ ~ 呀 ~ ~ 呀 ~ ~ 呀,快啲走呀!!!!! mousse 即刻湧哂出嚟,流到周圍都係,好彩範圍唔係太大,如果唔係就真係有排抹!!


        嗚…嗚…嗚…嗚…嗚………… 好想死呀!!!!嘥哂我啲心機同時間喇!以我呢個慢手慢腳嘅初哥,整餅底、整蛋糕、整 mousse 都咗幾粒鐘去整 o架!不過我都唔理咁多喇,照樣 "畢" 食, 起碼個餅底同件蛋糕都完整無缺嘛!攪到我同我老豆食完飯之後要即刻食哂成個蛋糕,飽死咗!!


        我諗我應該知道邊個 step 做錯咗,應該係我將魚膠溶液加入cream 時,唔記得將個兜移離啲冰水 ( 因為之前係座住冰水打 cream ),所以一落魚膠就有部份凍到即刻凝固,導致魚膠唔可以均勻咁同cream 混合,咪攪到cream 唔凝固囉!


        "失敗乃成功之母",今次知道失敗原因,下次就可以避免,就當係上咗寶貴嘅一堂課喇!好,趁仲有 cream 剩,再整多次,唔會又出事喇啩!


1 則留言:

  1. 加油,知道左個原因,下次一定會成功的.....
     
    [版主回覆09/28/2009 00:58:00]        多謝妳鼓勵呀!不過再做多次都係唔係好得!

    回覆刪除