2009年9月4日星期五

麵豉炆腩肉

        近排突然諗起,已經好耐都無用過麵豉啦喎,咁就喺度諗,有咩餸菜係用麵豉整嘅呢?諗諗吓,就諗到麵豉蚊腩肉,於是咪試吓煮囉!



材料:
有骨腩肉
蒜茸


調味料:
麵豉
老抽
生抽

紹酒


- 腩肉洗乾淨後,成嚿放入滾水內汆水,盛起後沖水,然後切件。


- 燒熱油,放蒜茸落鑊爆香,之後加入麵豉繼續爆香,灒酒。


- 當麵豉爆至乾身後,就加入腩肉,兜炒一陣後再次灒酒。


- 兜勻麵豉同腩肉後,就加入鹽、糖、生抽及老抽,兜勻後再加入水,炒勻後冚上
  鑊蓋,轉細火慢慢炆。


- 炆約 30 45分鐘,腩肉炆腍就得,之後校番大火,煮至收汁就完成。



        好惹味嘅一道家常菜,味道好有親切感,估唔道憑想像煮出嚟嘅餸都 OK 喎!



Notes

-
將腩肉切件時唔好切得太細,如果唔係,到煮腍之後就會縮到得番好細件。


- 炆嘅時候記得要用細火,同埋記得間唔中要揭開鑊蓋睇吓有冇煮乾水,有
  的話就要加水繼續炆。


1 則留言:

  1. 炆得好靚呀..........不過肥 CCCCCCCCC 呀!
    [版主回覆09/07/2009 01:31:00]        多謝妳呀!其實我都係主要整俾我老豆食咋嘛,我淨係揀 啲瘦肉 嚟食,或者一路食,一路吐番哂 啲肥膏同豬皮出 嚟呀!

    回覆刪除