2009年9月30日星期三

Le creuset 矽膠勺 & Cobel 不銹鋼 mousse 圈

        Louisa 去完法國返嚟,除marcaron 同蝴蝶麵之外,都有買到其他嘢。



呢隻 Le creuset 矽膠勺同兩個 Cobel mousse 圈就係佢送俾我嘅。


矽膠勺好有用,除咗可以用嚟做攪拌勺,仲可以做長匙羹同膠刮。



一 pack 6 個mousse 圈Louisa 話呢隻牌子係法國名廠大牌
子,而價錢又唔係好貴,抵用!


        mousse 圈原本只係佢買嚟自己用,但當佢 show 俾我睇果陣,我讚 "鋼水" 好靚,仲口快快講咗話如果我早知佢會買呢mousse 圈的話,我就搭佢買。點知佢聽到我咁講,就叫我拎兩個走,本來我都話唔好,因為佢原本無諗過要俾我嘛,但係佢話無所謂,叫我照拎啦,攪到我勁唔好意思!


        下次都要小心啲,講嘢要記得經一經大腦先!


       Louisa,merci beaucoup! 


2 則留言:

  1. 是呀, 這矽膠工具用來炒菜一流, 超級耐熱, 邊沿又不溶化. 我買過很多標榜耐熱的矽膠鑊鏟, 只有這個品牌可靠
    [版主回覆09/30/2009 20:13:00]        係呀,咁果然物有所值喎!

    回覆刪除
  2. 嘩,兩個MOUSSE RING洗唔洗唔好意思呀,我下次再去買咪得囉。下次一定買多幾款返來比你任攞,呵呵。
     
    [版主回覆10/02/2009 00:35:00]        咁原本係妳自己用 o架嘛!不過如果妳一早講明會買多幾款返 嚟俾我任 攞,咁又唔拘呀,嘻嘻!

    回覆刪除