2009年9月26日星期六

加州桃駁李

        之前食過加州水蜜桃印象都唔錯,所以今次見到同樣嚟自加州嘅桃駁李,都即刻買返嚟試吓。除咗因為同出一系之外,最重要嘅仲係價錢相當吸引




        上次喺「百佳」度見到 $12 / 3個已經覺得平,早前喺街市生果檔見到呢個桃駁李仲抵,$11/ 5個,平均只係 $2.2 一個咋!所以其實好多時候去超市買嘢真係要格過價,因為同樣款式產品,比起街市、藥房及雜貨鋪,最誇張可以貴成七、八成!皆因供應商擺啲貨喺超市賣,係要俾上架費,而且呢個上架費都唔細數目 o架!供應商當然唔會做蝕本生意啦,啲上架費自然就轉嫁俾消費者囉!但喺其他地方賣就無上架費呢樣嘢,所以可以平好多。



        講番呢個桃駁李,我覺得同食水蜜桃分別唔係咁大,差唔多食法,比起水蜜桃更爽口,但就反而無水蜜桃咁香,聽個名仲以為個 texture 會係介乎水蜜桃同李之間嘅質感 o添!


沒有留言:

發佈留言