2010年3月17日星期三

韭菜炒蜆肉

        依家好興講集體回憶,乜都話要保留,我都好想追尋番我細個果陣時食過媽咪煮餸,仲好想保留住個味道 o添!不過無可能實現喇,除咗因為已經再食唔到媽咪煮餸之外,以我嘅功力,根本無可能煮得到原汁原味,就算我想嘗試去煮番出嚟,都未必可以搵到一模一樣嘅食材,好似我今晚煮呢個韭菜炒蜆肉就係個好例子。


        記得細個果陣,媽咪間唔中都會炒碟韭菜蜆肉仔俾我食,因為我好鍾意食嘛,到依家都仲好回味 o架!  所以早排先突然間好想食番呢味餸,好想搵番果陣時果種感覺。不過媽咪以前煮呢味餸時,係用果隻好細好細嘅蜆肉仔,真係好細 o架,仲細粒過尾指隻指甲呀!不過依家喺魚檔都唔見有得賣,好似絕哂跡咁!!咁咪唯有買急凍蜆肉代替囉,暫時止住渴先都好呀!!



材料:
韭菜
急凍蜆肉
辣椒乾
蒜茸


調味料:
紹酒
雞粉

麻油


- 蜆肉解凍後洗乾淨,瀝乾水份;韭菜洗淨後切粒,備用。


- 辣椒乾沖洗後切開幾粒,同蒜茸一齊落油鑊內爆香。


- 之後加入蜆肉,快手兜炒幾下,灒酒,盛起待用。


- 再燒熱少少油,加入韭菜炒兩炒,灒酒,將蜆肉回鑊。


- 加入調味料,兜勻後灑上麻油就可以熄火上碟。



        其實我都唔知道當時媽咪係咪咁煮 o架,我只係憑自己對當時味道僅有嘅回憶而去模仿咋!不過,有食過我之前所講果隻蜆肉仔嘅朋友應該知道,同呢隻大蜆肉比,根本係兩回事,不單只無咗果種鮮味之餘,個肉質都完全唔同,蜆肉仔啲肉實好多,而呢種就腍好多呀!



Notes
- 無論炒蜆肉定係韭菜,都要快手,同埋唔好炒咁耐,因為兩樣材料炒得耐都唔單只會韌,仲越炒越化水 o添。


- 解凍後嘅蜆肉要徹底洗乾淨,唔好以為急凍肉就好乾淨,你哋睇吓幅相就知 o架喇:



其實影呢張相之前已經清洗過一次,比依家更污糟呀!
到洗第二次都仲有咁多污糟嘢呢!



- 落調味之前最好先試一試味,因為蜆肉始終係海產,會有一定鹹味。



 


        你哋亦都可以喺 Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


沒有留言:

發佈留言