2010年3月9日星期二

韓式炒年糕

        上次整冬瓜肉粒湯年糕時,因為做緊特價嘅關係,一次過買咗兩包韓國年糕,用咗一包之後,另一包就一直擺喺雪櫃,一於今晚就清埋佢!


        上次煮過湯年糕,咁今次就整炒年糕啦!



 


材料:
脢頭瘦肉
紹菜
冬菇
洋蔥
韓國年糕


醃料:
生抽




粟粉


調味料:
韓國辣椒醬
魚露

紹酒
麻油



咗煮呢碟炒年糕而專登走去買韓國辣椒醬。


- 紹菜洗乾淨後切絲;冬菇浸軟後切絲;瘦肉醃好,備用。


- 燒熱油,先爆香洋蔥,再加入紹菜炒熟,之後盛起。


- 冬菇同肉片落鑊略炒,灒酒後炒熟,盛起待用。


- 再燒熱油,年糕落鑊炒幾吓,加少少水,冚上鑊蓋煮至軟身。


- 之後加入調味料,並將之前炒過嘅材料全部回鑊,最後灑上麻油,兜勻後就可
 
以上碟




食完辣炒年糕,飲番碗滋潤蛋白杏仁茶就唔駛怕熱氣啦!



Notes:
- 紹菜可用娃娃菜代替,或用自己鍾意蔬菜配搭。


- 若水份太多,可用粟粉水埋薄芡。


- 辣醬用量可因應個人口味而定。



        你哋亦都可以喺 Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


1 則留言:

  1. 韓國辣椒醬........正呀!
    [版主回覆03/10/2010 16:10:00]        唔知係我落得唔夠多呀,定係食果日真係太凍喇,我食落無乜驚喜 嘅!

    回覆刪除