2010年3月20日星期六

柑桔橙皮果醬 Kumquat & Orange Marmalade

農曆新年時,老豆喺農場度捧咗盆四季桔嚟,咁過咗年之後就當然會將啲桔全部剪哂落嚟食啦,但係咁多,根本食唔哂,而屋企本身又已經醃好多樽鹹金桔喺度,無理由仲繼續醃 o架!正當要幫佢哋搵出路時,突然間諗起可以加埋橙一齊整果醬喎,咁就順理成章咁整咗呢個 marmalade 喇!






材料:
橙   1 個 (約 300 克)
四季桔   重量與橙相約
黃糖   180 克
檸檬   1/2


食譜參考自天拿‧公橙皮果醬


- 先洗乾淨橙同桔,用叉喺橙皮上 "拮" 窿,之後將橙放入滾水內煲 15 分鐘,之後
  加入桔再煲多 15 分鐘。





- 將橙同桔撈起,放入凍水內降溫。






- 將橙嘅皮搣出,繼續浸於凍水內,果肉則切去白膜後切粒,並將白模內嘅果汁盡量
  榨出;柑桔就一開四,刮出果肉同內瓤、去核,榨出果汁


- 橙皮切去白色內瓤,之後連同桔皮一齊切絲;檸檬刨皮,榨汁。





左邊果塊已經切去白瓤,右邊果塊就仲未切瓤。


 





- 將所有果肉、果汁同果皮一齊放入煲內,用慢火加熱。


 





- 其間要不停攪拌,並分 3 次加入糖。


 





- 當果醬煮到開始變得濃稠且有光澤時,測試一下凝固點。


 





- 將少量果醬滴落已雪凍嘅碟上,用手指劃過果醬,如果留有一條劃痕,即代表果醬
  已經煮到凝固點,果醬已經煮好。


- 煮好嘅果醬勺入玻璃樽內儲存。






為食嘅我,影完相之後就即刻將剩番呢少少果醬搽梳打餅試食,
味道好好呀,啱哂我呢個 "橙精"!



Notes:
- 如果無四季桔的話,可用多一個橙代替,即共用兩個橙。


- 橙皮嘅白色內膜要盡量切走,如果唔係就會有苦澀味。


- 四季桔毋須切去白膜,因為桔皮上嘅白膜係非常之薄


- 製作過程中記得留起所有果汁,特別係桔汁,因為市售果膠都係由柑橘提鍊而成。


- 玻璃樽需要事先消毒,以防果醬發霉。



    你哋亦都可以喺 Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


1 則留言:

  1. 我都係橙精, 呢個o岩我!
    [版主回覆03/30/2010 19:33:00]        大家都係志同道合喎!!  咁你一定要整啦,反正你又經常整包包,果醬大派用場!

    回覆刪除