2010年3月11日星期四

麻辣臘腸炆蘿蔔

        前幾日 Gordon 話俾我聽佢有個 friend 送咗幾條麻辣臘腸俾佢,係佢個朋友專登係四川成都帶返嘅,咁佢就話俾一條我試吓好唔好食。原本當地人多數都係蒸或者烚嚟食,但咁老豆之前喺農場度拎咗個白蘿蔔返嚟,於是我就諗到用嚟煮蘿蔔,一來蘿蔔雖然清甜,但始終唔係濃味嘅食材,用佢嚟配麻辣食材應該幾夾;二來,白蘿蔔夠 "涼",可以中和番麻辣嘅 "熱",一舉兩得,yeah ~~!



材料:
白蘿蔔
麻辣臘腸
薑片


調味料:
雞粉
生抽

紹酒
麻油


- 臘腸徹底洗乾淨表面鹽份,然後切片,備用。


- 蘿蔔刨皮、略沖洗,之後用滾刀切件。


- 燒熱油,爆香薑片,落埋臘腸一切爆香,灒酒。


- 加入蘿蔔一齊炒一陣,加水,冚鑊蓋,用慢火炆至蘿蔔腍身。


- 最後灑上麻油,兜兩兜,熄火上碟。



        嘩,啲麻辣臘腸好勁呀,麻到我有少少 "wing wing" 哋!! 可能係我不嬲都唔係好受得麻啦!反而辣就唔緊要。不過我老豆同 Gordon 就話唔夠麻囉 ,真係想死!!!


        其實個味道都唔錯呀,辣度啱好,好惹味,而且呢隻麻辣臘腸係種煙熏臘腸,所以仲有種煙熏嘅香味 o添!另外,有樣嘢對我嚟講,我係幾 buy o架,就係臘腸本身都幾瘦,幾乎完全無肥肉呀!



Notes:
- 炆蘿蔔時要留意水份,如果炆到乾水蘿蔔都未夠腍的話,就要酌量加水。


- 相反,如果蘿蔔已經煮腍但亦有多餘水份,可校大火收乾水或用粟粉水埋薄芡。


- 可用一般臘腸或膶腸代替麻辣臘腸。



        你哋亦都可以喺
Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


1 則留言:

  1. O......最鐘意麻辣呀!
    [版主回覆03/13/2010 00:32:00]        哎喲,我最怕麻 o架啦!

    回覆刪除