2010年3月8日星期一

La Cucina di Kestrel

        最近我 Facebook 個 Fans Page 度開舖呀,小店名字叫做 La Cucina di Kestrel,一方面方便果啲無 Yahoo account 嘅朋友同我一齊分享煮食心得同樂趣,另一方面又可以當做我呢個 blog backup,真係一舉兩得呀!


        哋都加入做我個 fans 啦!


3 則留言:

  1. 開張大吉喎..... 我都有 facebook account.... for family and close friends only.
    [版主回覆03/08/2010 12:53:00]        多謝妳呀!         其實我本身都有 personal a/c,不過 fans page 公開就唔怕會有太多個人及朋友資料俾其他人知囉!         咁妳有冇做我 fans 呀?

    回覆刪除
  2. 等我開咗新 account for fans 先喇!
    [版主回覆03/09/2010 02:15:00]        唔駛開新 account o架,我都係用番我個舊 account,不過開一個專頁 (Fans Page) 咋!

    回覆刪除
  3. 哇, 玩埋facebook, 你間舖有咩賣呀? haha.
    我都有fb account, 不過好少上去, 一來冇時間, 二來太多各式人等, 包括我上司.....:p
    [版主回覆03/30/2010 19:36:00]        其實我都係好似你咁,實在太少時間過去果邊,所以唔想浪費 咗佢,咪玩埋囉,反正都係將呢邊部份資料 copy 過去 啫,唔 嘥太多時間。         上司都有你 a/c,咁驚!!

    回覆刪除