2010年3月15日星期一

乾果肉桂麵包布甸 Dried Fruit & Cinnamon Bread Pudding

        每次去酒店食 buffet,到食甜品時,如果有麵包布甸供應,我都一定會食。照計我咁唔好牛奶同牛油,無理由會鍾意食 o架,但唔知點解真係對佢情有獨鍾呢!


        有次睇到麵包布甸個 recipe,發覺原來唔係太難整,算係幾容易 o添,所以已經長駐喺我個 To Do List 內好一段時間,今日卒之都整咗喇!我參考咗兩個食譜嚟整呢個麵包布甸,一個係參考佢嘅材料份量同做法;而另一個主要參考佢嘅爐火及烘焗時間。出嚟個效果都唔錯呀,又唔會太甜,味道香濃,正!!



係咪好吸引呢!!


材料:
方包              2 片
提子乾          適量
糖漬香橙      適量
冧酒              適量
肉桂粉          少許
雞蛋              3 隻
淡忌廉          100 克
無糖
豆漿      
200 克
糖                  50


- 提子乾同糖漬香橙用冧酒浸透,再加少許肉桂粉拌勻,備用。


- 麵包去皮後切開成 4 片,之後放入焗爐內,用180 °C 焗 5 分鐘,之後翻轉再焗多 3
  分鐘。


- 將烤好嘅麵包排放喺焗盅內,放上醃過嘅乾果喺麵包上面,待用。


- 雞蛋拂勻,加入淡忌廉拌勻。


- 另外將豆漿同糖放入煲內,用慢火煲熱,邊煮邊攪至糖溶。


- 將熱豆漿倒入淡忌廉蛋液內,其間要不停攪拌。


- 之後將混合物隔篩倒入焗盅內,放置 20 分鐘,等麵包可以吸收蛋液。


- 將焗盅放上烤盤上,盤內加水,放入已預熱至 150 °C 嘅焗爐內焗約 30 分鐘至熟。




可能因為焗得太耐,跟個食譜用焗 180 °C 焗 50 分鐘,布甸中心焗到
好老,唔夠滑,所以上面寫俾大家嘅食譜,係跟番我參照材
料份量果本去寫。



        之前我都跟過個本食譜嚟整豆腐 mousse cake,點知一脫模就決堤,完全凝固唔到;明仔又跟過佢個食譜整曲奇,佢話唔係咁好食;呢次參考佢個爐火同時間去焗布甸又老過頭,睇嚟呢本食譜都丟得 o架啦!!



Notes:
- 用隔夜麵包整布甸會比較好,因為麵包較乾身,可以容易吸收忌廉蛋液。


- 可用牛奶代替豆漿使用。


- 如果想布甸更加香口的話,可以將麵包前後兩面搽上牛油先入爐焗脆。


- 醃完乾果之後,如果仲有冧酒剩的話,可以加埋落蛋液中一齊拌勻,布甸焗出
 
會香好多呀!


2 則留言:

  1. 神奇女俠Natalie2010年7月10日 下午11:39

    好多食譜都係呃人架‥
    以前讀書時候電腦未普及‥成日去圖書館借D烹飪書整野食‥
    但十有九都失敗‥
    [版主回覆07/10/2010 23:42:00]        咁嚴重?

    回覆刪除
  2. 我都係180 °C 焗 40 分鐘以上..........但之前都已經索到冇曬汁..........
    [版主回覆11/06/2010 23:40:00]         點會 o架?可能妳用 嘅麵包好乾,吸水力強勁!

    回覆刪除