2010年3月10日星期三

小紅莓英式烤餅 Dried Cranberry Scone

        自從上次整過 scone 後,一直都再無整啦,適逢啱整好柚子芒果醬,又卒之買到固體菜油返( 之前「二記」斷哂貨呀,我老豆話可能好多人買嚟代替豬油整中式賀年糕點 ),咁就無藉口偷懶唔整啦!





材料:
固體菜油      
50 克
低筋麵粉      140 克
泡打粉          1 1/2茶匙
小紅莓乾      30 克
鹽                 少許
奶                 56 克


 
- 先將麵粉同泡打粉量好,然後連同鹽一齊倒入不銹鋼兜內拌勻。

- 固體菜油放於麵粉上,將表面先撲滿麵粉。

- 之後用手指頭將麵粉同固體菜油 "捽" 勻成麵包糠狀嘅碎粉粒,再加入小紅莓乾。

- 之後喺粉粒堆中撥開一個窿並倒入奶,用手拌勻成一個軟粉糰。
 
 
- 先枱面灑上麵粉,然後將軟粉糰移到枱面上。

- 用擀麵棍將粉糰開約 2 cm 厚,跟住用 scone 模 "吸" 出麵糰,放上已鋪不黏入
  爐紙嘅焗盤上
 
- 喺麵糰表面掃上奶,然後放入已預熱至 200°C 嘅焗爐內焗 15 分鐘。

- 出爐之後就將 scone 放上放涼架上攤凍。

以上材料份量可做 6 1/2 cm 烤餅約 5 個。

食譜參考自 RTHK「美味 DIY」提子士乾



今次不但加咗小紅莓乾代替提子乾,仲用埋模 "吸" 麵糰,好靚仔呢!

 
 

 
 




唔知係咪因為今次用咗固體菜油整呢,個烤餅特別鬆哦,
再配埋自家製柚子芒果醬一齊食,好味都震呀!





Notes:
- 可直接用 140 克自發粉嚟代替低筋麵粉、泡打粉同鹽。

- 量好嘅固體菜油可放入雪櫃雪半個鐘度,之後先再加入麵粉混合,咁樣會比較容
  易捽成麵包糠狀粉粒,而做出嘅成品亦會比較鬆。

- 固體菜油即一般人所謂嘅白油。


1 則留言:

  1. Hello! 你好! 我都曾經做過提子士乾包, 但知為什麽不鬆軟而且實的的! 固體菜油在那裏有得買?
     
    [版主回覆05/26/2010 19:27:00]        如果 scone 唔夠鬆,好大機會係妳搓麵糰時搓得太耐,搓到佢已經好實,甚至起筋,應該係一搓勻就要立即停手。亦都有可能係妳用果 嚿牛油 嘅問題,一定要保持冰凍,最好就係 喺雪櫃 一拎出 嚟之後即刻將佢放入麵粉內捽成包糠狀,之後唔好搓咁耐,應該無問題,妳再試多次啦!        固體菜油可到烘焙店、大型超市、「生活素質」度買到,英文即係 「Crisco」。

    回覆刪除