2009年8月14日星期五

A1 裸麥合桃提子包 & 朱古力 doughnut

        呢輪同 blog 友 ティーカッププードルーランド 傾偈,成日都講緊 A1 Bakery 個裸麥合桃提子包,因為係佢嘅至愛,佢話暫時都未有一隻麵包及得上佢咁好食!鬼咩,佢淨係鍾意食軟包,查實真係好少有歐陸軟包 o架!所以我介紹佢食 Pumpernickel黑麥包佢都話 "超級難食" ,死未!!


        因為近排成日都提起呢個裸麥合桃提子包,而我又真係好耐都無買呢個 "正" 包食,真係講到我都心郁郁,咁啱今日經過海翠坊見到 A1 呢個包又啱做特價,照樣只係 $16,咁咪買番個嚟食吓先!




但係今日個主角唔係裸麥包,而係朱古力 doughnut。


        雖然裸麥包都好好食,但係已經唔係第一次食喇,反而 doughnut 係第一次買嚟試呀因為之前睇過報紙講,香港好食doughnut 唔多,A1doughnut 算係數一數二好食 ( 之前執咗果間 Kripsy Kream  doughnut 雖然好出名,但係個個都話好鬼死甜,唔係咁啱香港人口味 ),咁我咪試吓囉!雖然係貴就貴啲,不過人一世,物一世,乜都試吓嘛,最多豪一次俾佢咁大把!

       
個冬甩真係唔同啲 o架,發得特別厚身,咬落好實在,唔會太腍。由於 doughnut 係油炸,加上佢嘅實在質感,真係有少少似油炸鬼 feel,唔怪得之 blog 友 T&P 介紹炸兩俾鬼佬認識時,佢形容為 "Chinese doughnut with rice roll " 啦!而薄薄嘅一層朱古力醬又蘸得好均勻、好靚,唔會好似「山崎麵包」啲朱古力 doughnut 咁,面頭層朱古力一咬就裂哂,跌到一地都係,果然一分錢一分貨



裸麥合桃提子包就唔駛講啦,一定好食。加杯咖啡,呢兩個包就係
我今晚dinner 喇!


1 則留言:

  1. A-1 的包都算好食了, 不過呢, 大部份都係日式歐包, 不過合香港人的口味, 我都不時買來吃的呢!
    [版主回覆08/15/2009 14:29:00]         係呀,只係日式歐包,唔係傳統歐陸麵包。

    回覆刪除