2009年8月31日星期一

鮮果乳酪

        自從搵到一隻 "入得口" 乳酪之後,不單只多咗樣食材選擇,而且仲可以無時無刻都可以食,不論早餐、午餐、下午茶、晚餐、宵夜、甜品都得,更可以做成沙律醬、醬汁、代替飯後果一樣 OK,非常方便。


        但最多時候,我都係用嚟伴鮮果一齊食,有時更會加入穀物食材,不但飽肚又好味,而且健康有益,絕對係唔錯嘅選擇。


 



車厘茄、鮮橙、木瓜加蘋果,再拌以熱情果杏桃乳酪。


 



香橙芒果乳酪配西柚、雪梨,再灑上燕麥果條碎,又係另一風味。


 



呢個鮮果乳酪就係 my favourite,香橙、奇異果、香蕉拌香蕉乳酪,
再加上我最鍾意燕麥方脆,有多重口感:creamy、鬆脆、鮮甜!



        有食開乳酪你,你又有咩嘅自創配搭呢?


1 則留言:

  1. 真實食法都差唔多....多數配cereal , 有時加理提子乾。
    [版主回覆08/31/2009 22:23:00]        嗯,加埋提子乾都好食 o架?未試過喎!溝埋 cereal,咁咪似 museli?

    回覆刪除