2009年8月24日星期一

芥辣麻醬涼拌素絲

        今日都唔知做乜事,行雷行得咁犀利,以為實落場傾盆大雨啦,點知原來係旱天雷,全日一滴雨都無落過!其實都應該要落吓雨喇,事關呢排天氣真係好悶熱、好翳焗,又唔趁我 day- off 喺屋企唔駛出街時落場大雨降吓溫,就嚟焗到病喇!


        呢啲咁嘅天氣,最就係食番個清涼冷盤,消暑之餘,又可以增進食慾,一舉兩得。



材料:
溫室青瓜
紅蘿蔔
木耳絲
大菜絲


醃料:


白酣


涼拌醬汁:
日式芝麻醬
英式芥辣


- 青瓜洗淨,開邊、去瓤,然後切段,並灑上少少鹽,逼出水份後,用凍滾水沖洗
  ,之後用手將水份略為榨乾,備用。


- 紅蘿蔔刨皮、沖水,切幼絲,之後放入鹽水內汆一汆水,盛起後瀝乾,備用。


- 醃料拌勻後,將青瓜條同紅蘿蔔絲加入,醃至入味即可。


- 木耳絲先洗乾淨,然後浸水,發漲後放滾水內汆水,盛起待用。


- 大菜絲稍為沖洗一下,之後用凍滾水浸軟


- 當所有材料都準備好之後,就先放大菜絲落碟墊底,然後加入其他材料於大菜
  絲上,最後淋上已拌勻嘅醬汁就完成。


- 食之前記得將所有材料 "撈起"。



Notes
- 青瓜一定要去瓤,如果唔係就會不停 "標水"。


- 將紅蘿蔔絲汆水時,唔好滾太耐,過火變腍就唔夠爽口。


- 青瓜同紅蘿蔔最好朝早醃定,到夜晚食時就已經入哂味。


- 木耳絲可汆水耐少少,以去除 "翕" 味,即使過火都唔會變腍,同樣爽脆。


2 則留言:

  1. In such weather , your dishes is one of the best choice!
    [版主回覆08/26/2009 13:55:00]       Yeah, bingo!! It's really delicious & suitable for hot days.

    回覆刪除
  2. 原來大菜絲可以浸軟左就咁食架?我仲以為一定係煮溶整大菜糕或甜品添,等我在唔凍的日子都試下先。謝謝分享!
    [版主回覆11/16/2009 01:01:00]        係呀,可以就咁食,好爽口 o架!咁妳又唔駛要等到天氣暖番先食,因為妳可以熱食 o架嘛!只需要將材料用自己鍾意 嘅 調味炒勻,到最後熄火先加大菜絲兜勻咪得囉!

    回覆刪除