2009年8月9日星期日

西汁蘋果南瓜炆肉排


       記得以前媽咪間唔中就會煮啲用西汁做嘅菜式,可能覺得甜甜酸酸,小朋友多數都會鍾意食,而我事實上又真係幾鍾意呢隻醬汁呀。讀初中時,因為唔係喺番屋企附近嘅學校讀,所以返唔到屋企食 lunch,於是媽咪就每朝早都提早一啲起身煮飯俾我帶番學校食。每次到咗 lunch time 時我都好期待打開個飯盒,睇吓有咩好餸食,如果係西汁煎雞扒的話,我就會好開心 o架啦,因為媽咪真係整得好好食。

        但係因為已經好耐無食媽咪煮嘅餸,所以幾乎將西汁呢樣嘢遺忘咗!直到早幾個星期,Louisa 親自煮碟西汁煎大蝦俾我食,我先至記得番原來呢個世界上係有一種醬汁叫做「西汁」,反正好耐都無食過喇,今晚就用西汁煮肉排啦!  




材料:
腩排
南瓜
蘋果
乾蔥頭
月桂葉 (Bay Leave)
檸檬皮


醃料:
生抽


紹酒
粟粉


調味料:


檸檬汁
紹酒
茄汁
喼汁
OK

黑椒粉


- 腩排洗乾淨,用抹手紙索乾水份後,就加入生抽、鹽、糖同埋紹酒,拌勻後先醃
  半個鐘,之後就加埋粟粉同油一齊醃。

- 南瓜去皮去瓤;蘋果去皮去芯,全部切件備用。


- 乾蔥頭去衣後洗淨,將當中三分之一切成細件,其餘原粒留用。


- 燒熱油,先放乾蔥頭同月桂葉落鑊爆香,之後加入肉排,灒酒,然後加鹽、糖、
  檸檬皮及少少水拌勻,冚蓋後轉細火慢慢炆腍。


- 當肉排開始炆腍嘅時候就加埋蘋果同原粒乾蔥頭一齊炆,並加入檸檬汁、茄汁、
 
喼汁同 OK


- 見蘋果都煮腍時,就可以加埋南瓜落去,灑上黑椒,繼續以中火慢慢炆。


- 當南瓜都煮腍時,就可以上碟喇!



        噚日喺街市見到有日本南瓜,賣 $5 一個,老實講,正宗日本南瓜又點會賣咁平呢?不過見到顏色好靚、好吸引,仲勁大個 o添,所以咪買個返嚟囉!



我專登將個蒜頭同個南瓜擺埋一齊,等你哋可以知道個南瓜有幾大。



啲瓜肉都好金黃色呀!



Notes
- 切好嘅蘋果,可以先加少少檸檬汁拌勻,以免變色。

- OK 汁份量唔好落太多,因為味道頗酸。


沒有留言:

發佈留言