2009年8月29日星期六

桂格小甜圈蘋果榖類早餐

        其實喺超市留意咗呢隻穀物早餐好耐,因為有我鍾意嘅蘋果同肉桂嘛,不過一日唔減價,一日都唔會買嚟試,因為我覺得唔值呢個價,我寧願買番燕麥方脆好過。點知早幾個星期卒之俾我等到佢減價喎,咪買返嚟試味囉!





        打開個盒,剪開包裝袋,已經聞到好濃嘅蘋果味同肉桂味,即刻攞粒嚟試吓,嘩,好鬼甜呀,真係甜到阿媽都唔認得!!


        本來呢類穀物早餐係屬於健康食品,但係整到咁甜,就一啲都唔健康啦!而且摸完之後隻手會有啲油 o添,係我食過咁多隻穀物早餐之中唯一一隻咁甜、咁油。所以我都唔推介俾各位喇!


        都係燕麥方脆好食啲!


2 則留言:

  1. 加奶会好啲架!你真係好鬼精打細算呀!
    [版主回覆08/31/2009 17:22:00]        我雖然唔飲奶,但就會加維他奶或鈣思寶一齊食。妳果邊有冇鈣思寶?         無辦法啦,始終我收入唔穩定,唔可以亂洗錢呀!

    回覆刪除
  2. 做木康布典,用yogut代替whippy cream.好好味嘅.最上層放上ceral碎.再加上杏仁碎.味道一流.不妨試試包你愛上它.
    [版主回覆03/27/2011 19:51:00]         有機會都試試先!多謝分享呀!

    回覆刪除