2009年8月1日星期六

奇異果醬西多士

        都有好一段時間無整西多喇,因為我自己比較鍾意食歐陸麵包,所以好少買白方包,即使有喺屋企,有時又懶,嫌麻煩,就咁搽果醬食鬼咗佢就算,難得今日比較得閒,又有隔夜方包,咪又玩吓囉!
 
        西多係煎而唔係炸㗎!有睇開我個 blog blogger 都知道,我最憎就係炸嘢,炸完嘢之後,果鑊油都唔知點處理好,倒又唔係,唔倒又唔係,好煩!而且炸嘢之後通常啲油都彈到周圍都係,仲要嘥時間做善後工作,食幾多都保唔番呀!
 
 

材料:
白方包
雞蛋
奇異果果醬

-
先用果醬搽勻喺麵包上,然後疊上另一塊麵包喺面,輕輕力將佢壓一壓實,等兩
 
塊麵包可以好穩陣咁黐實。

- 準備好所有麵包後,將麵包皮切去,備用。

- 雞蛋拂打成蛋液,將麵包均勻醮上蛋液。

- 燒熱油,放麵包落鑊,用中慢火煎到每面都金黃色就完成。

 

Notes
-
做好用隔夜 (甚至隔兩、三晚 ) 麵包嚟整,因為麵包變得比較乾身、硬淨,易於切
 
去麵包皮及煎完之後會較挺身。
 
- 如果唔想炸,好似我咁煎的話,記得要有耐性用中慢火慢慢煎,因為會好易燶。
 
- 如果唔食果醬的話,可以用花生醬同芝麻醬代替,都係唔錯嘅選擇。
 
- 切咗出嚟嘅麵包皮,可以用嚟整香脆多士條,放白鑊內炒至香脆就得,
  唔駛浪費食材。
 
 
 

1 則留言:

  1. 唔知加芝士好唔好味呢~
    [版主回覆08/05/2009 00:44:00]         芝士奇異果?我睇唔係好夾喇!

    回覆刪除