2009年8月10日星期一

南瓜合桃鬆餅 Pumpkin & Walnut Muffin

        上次買咗個大南瓜煮西汁蘋果南瓜炆肉排,因為實在太大個,明知一定食唔哂,所以切起 1/4個留用,正當我諗緊用嚟整乜好時,突然諗起好似有個食譜係用嚟整 muffin,於是就走去搵吓,睇吓自己有無記錯,點知真係俾我搵到喎,所以咪就照住食譜整咗呢個南瓜合桃鬆餅囉!



材料:
低筋麵粉      120克
泡打粉          1/2茶匙
牛油              70克
鹽                  1/4茶匙
黃糖              55克
雞蛋              1隻
南瓜肉          120克
合桃              50克
牛奶              2湯匙


以上材料份量可做約 6 個鬆餅。


 



食譜參考自 Rachel Yau 嘅《精巧甜品 DIY 3


- 南瓜肉切細粒,蒸熟備用。


- 合桃洗乾淨,用抹手紙索乾水份後,放入焗爐烘香,用180 °C 焗約 8 分鐘,之
   後切碎。


- 所有粉類過篩 3 次。


- 牛油於室溫放軟後,加入黃糖打發至淡啡色。


- 加入雞蛋,並將牛奶逐少加入,拌勻。


- 跟住拌入麵粉、泡打粉同鹽。


- 最後將南瓜粒同合桃粒輕手拌入麵糊內。


- 將麵糊倒入模內至 8 分滿,放入已預熱至170 °C 嘅焗爐內焗 25 分鐘至熟。



出爐啦,顏色焗得好靚呀!




另外再整多 9 個細嘅,今次用呢隻錫紙模好方便,好易甩模,但係就
唔知係咪同用防黏模整雪芳蛋糕嘅道理一樣呢,個蛋糕無發得咁好,
用紙模果啲發得靚好多。


 



唔知點解,啲南瓜粒同合桃粒會向下沉,所以喺表面睇得唔清楚,切
開裡面就見得一清二楚,南瓜嘅橙色仲好吸引 o添!


        因為用咗黃糖而唔係白糖,所以唔會太甜,味道啱好。腍身南瓜同鬆脆嘅合桃放埋一齊,令到個鬆餅食落好有層次感。今次又係用咗電動打蛋器攪拌,所以好鬆呀!



Notes:
- 原食譜係用松子仁,但因為屋企無買到,所以我就用咗合桃代替。


- 原本 Rachel 係用原黑糖,但我見屋企果包黑糖非常之深色,怕整完出嚟之
  後會變咗 "包公" 咁樣,唔靚仔,所以改用較淺色嘅黃糖 ( brown sugar ) 
 


2 則留言:

  1. 我食o左啦  個muffin 既顏色好靚  甜度適中  質地亦好鬆軟  但oD合桃沉哂底  比例上 我覺得南瓜可以多oD 合桃可以少oD  可能我唔係太愛合桃掛
    [版主回覆08/17/2009 23:02:00]        撞鬼囉,原來 啲合桃去哂妳果度!我其實好鍾意食合桃 o架,我想食合桃,就一味食到南瓜;妳想食到南瓜就成個都係合桃咁滯,真係激死人喇!

    回覆刪除
  2. 很吸引呀, 尤其我十分愛吃南瓜的
    [版主回覆08/28/2010 17:28:00]        吸引呀,咁快 啲整啦!

    回覆刪除