2009年8月8日星期六

柚子沙律

        星期二果日雖然心情唔係咁好,情緒有啲低落,但係一早 plan 咗果日會整好多嘢食,所以照舊依計劃行事。第一樣要預備嘅係呢個柚子沙律。



        其實今次已經係第二次整 o架喇,睇番篇舊 blog,原來啱啱好係一年前整過呢個柚子沙律 o (今個星期二係 4 Aug,之前整嘅係上年 5 Aug )!又會咁 "橋" 嘅?雖然都係跟番 Jacky Yu《囍宴》個食譜嚟整,不過今次就好食得多,一來有經驗嘛,梗會做得好過上次啦!二來就係今次買到個勁多汁嘅泰國金柚,唔似上次咁,好似 Lily 咁講比較乾、無乜汁,而且今次味道就更加 "迫真",因為今次卒之買到金不換喇,加埋落去味道真係完全唔同 o架,即刻有東南亞 feel 好多!

材料:
泰國金柚
金不換
乾蔥頭
馬蹄
椰絲
蝦米
花生


沙律汁:
青檸汁
魚露
辣椒汁
砂糖


- 泰國金柚剝皮後拆肉,撕成柚子碎。



-
馬蹄去皮,拍扁後切碎。



-
乾蔥頭去衣,洗淨後切圈備用。



-
椰絲放入焗爐內烘香;花生可同時放入焗爐內烘至乾身,就比較容易
  去衣,之後再放白鑊內炒香,攤凍後就可以壓碎佢。



-
蝦米預先洗淨,用熱水浸至軟身,之後用抹手紙索乾水份後就放落油鑊
  度炸脆,瀝乾油備用。



-
金不換洗乾淨之後剪成幼絲。



-
沙律汁材料全部拌勻待用。



-
將柚子碎、馬蹄碎、乾蔥圈同金不換放入大碗內,加入律汁拌勻後,


  灑上烘香椰絲、炸脆蝦米同花生碎就可以享用。


 


Notes
- Louisa 話買金柚要揀三角嘜牌,因為係最好食喎!


- 怕生乾蔥頭味道會太刺激的話,可以先用凍水浸約半個鐘,咁就可以減
  少紅蔥頭
嘅辛辣味。


- 批好皮但又唔係即刻用嘅馬蹄,可以先用水浸住,以防變色。


- 原本 Jacky 係用新鮮椰絲烘香,但我唔知邊度有得賣,所以用咗普通乾椰絲。


- 食譜話如果鍾意食辣就可以加入紅辣椒,不過我怕太辣,所以只係用咗辣椒汁
  代替。



P.S.   
原本我已經搭 Louisa 買定金不換同青檸 o架喇,點知走果陣時淨係記得拎金不換而唔記得拎青檸走,後尾喺街市見到有得買,但要成 $2.5 一個,咁都無辦法啦,就算貴都唯有照買啦!點知返到屋企睇番食譜,原來青檸汁要成 5 湯匙咁多,但我又唔想為咗粒咁細嘅青檸仔又落多次街,果日大風大雨呀,好彩雪櫃有兩個檸檬,咁咪唯有切半個檸檬榨汁代替青檸汁囉,反正味道唔差得太遠。真係激死人呀 ~ ~ ~


1 則留言:

  1. 吓,你唔記得攞咩,我都唔知TIM。聽朝去睇吓爛咗未先。
    [版主回覆08/09/2009 23:10:00]        總之就激鬼死我啦!

    回覆刪除