2009年8月12日星期三

玻璃密氣樽

        呢兩個禮拜「先施百貨」喺我屋企附近個屋邨商場度擺展銷場,真係估唔到呢間老牌百貨公司都會去到入嚟屯門嘅屋邨商場擺攤位,唔通「領匯」真係有啲 "偈仔" ?


        原本諗住去睇吓有無銀包啱,點知整吓整吓最終又係變咗買同食有關嘅用具,由細到大,真係從未諗過自己會成日買埋哂啲廚房用具、餐具、砂煲 "冷" 罉之類嘅嘢。


        今日去買餸經過商場時就買咗呢兩個密氣玻璃樽。



原本呢兩個玻璃樽係用嚟裝茶葉嘅,所以好密氣。


 



我見到都幾靚,而且價錢又唔貴,兩個夾埋 $50 都唔駛,真係抵到爛!
不過我唔會要嚟裝茶葉 o架,係有其他用途,到時再為大家報導。


 



另外再買多兩個相同牌子膠蓋玻璃樽,呢兩個仲抵呀,$12 一套兩個,
雖然唔及果兩個玻璃樽咁密氣,不過都唔係太差,用
嚟裝唔怕
翻潮嘅食材都 OK o架!


3 則留言:

  1. 我去咗APM喇 !
    [版主回覆08/14/2009 23:07:00]        咁有咩見聞呀?Rachel 繼續係萬人迷?

    回覆刪除
  2. 我用的係有個LOCK嗰種, 一個可用好多年, 抵丫.
    [版主回覆08/15/2009 15:21:00]        係呀,我屋企都有果隻密氣樽。我買呢個樽除 咗 貪佢密氣之外,仲可以裝飾呢!

    回覆刪除
  3. 我都係日本城買咗兩個,諗住整MACARRON送比朋友。
    [版主回覆08/22/2009 18:03:00]        哈哈,我其實咪就係買 嚟裝自己整 嘅餅囉,影相靚 啲嘛!妳買果個都係咁款 o架?

    回覆刪除