2009年3月21日星期六

照燒京蔥帆立貝



材料:
急凍帆立貝
京蔥(大蒜)


照燒汁材料:
日本醬油
味醂
玫瑰露酒


 


        日本醬油同味醂。


       帆立貝解凍後洗乾淨備用;京蔥洗乾淨、切細段;然後用竹簽將京蔥同帆立貝梅花間竹咁串起。


        先準備照燒汁,將醬油、味醂同玫瑰露煮滾,加入糖,煮到所有糖都溶哂就 OK。平底鑊內燒熱少少油,將串好嘅帆立貝同京蔥放落鑊,用中慢火將兩面煎到微微金黃色時,就可以掃上照燒汁,然後繼續煎香,將步驟重覆多次直至材料煎熟及上色,最後將用剩嘅照燒汁再回鑊煮到濃縮變稠,之後將汁淋喺帆立貝上即成


        甜甜照燒汁帶有少少酒香,令到原本已經非常清甜嘅京蔥變得更惹味。而照燒帆立貝食落就好似磯燒元貝咁樣,不過當然唔會咁硬,係新鮮軟熟 o架!


P.S.  照燒汁正式應該係用日本廚用調理酒,但我唔想為咗煮少少汁而去買支酒,所以就隨手咗支玫瑰露嚟用,反而有種特別嘅香味。照燒汁材料比例:


醬油:味醂:酒 = 2:1:1


至於糖份量就可根據自己口味喜好而調整。


沒有留言:

發佈留言