2009年3月21日星期六

台北自遊行 (第一天) I

        去完台北返嚟都差唔多成廿日喇,一直都無時間寫番呢次嘅遊記,今日卒之得閒啲喇,( 死唔死呀你話,做我哋呢行,居然星期六係得閒到寫 blog,今日淨係上一個學生咋,全部都請哂假,佢哋係咪夾埋 o架!) 所以就揀相同加番個 logo 上去,然後開始陸續 "交貨"。


        第一日一到步,就梗係去酒店 check-in 先啦,我哋係住天成酒店,都 OK 舒服,我哋對酒店要求唔會太高,因為反正都係夜晚瞓覺先至會返酒店,所要只要舒服乾淨就得喇。擺低哂行李之後,首先就去西門町祭五臟廟,Winnie 幫我哋揀咗「鴨肉扁」做頭炮食店,不過我就無得食喇,因為我唔食鴨 o架嘛!不過唔緊要,因為之前喺香港機場時,當住個海關人員面前要飲哂包鈣思寶 ( 我諗你哋都知點解啦 ),去到候機室又食埋個自家出品腰果朱古力鬆餅,所以根本唔肚餓。



        呢碟就係鴨肉同三碗自選粉麵。佢哋三個應該俾個店員 "昆" 咗,點解咁講?因為個條友話間舖啲鴨肉最細serving size 係半隻,送到埋嚟之後,見到咁大碟,即刻被嚇嚫,食完佢都唔駛食其他嘢囉!因為我無得食,所以我無無聊聊四圍望,周圍[目及],發現原來大部份人碟鴨肉都條得果幾舊,唔會叫咁大碟,咁你話佢哋係咪俾人"昆" 喇!可能我哋四條友個額頭都鑿住 "遊客" 兩個字啩!


        食完之後就去咗附近一間 CD 舖度行吓。嘩,開正阿聰同 Li Kien 個瓣啦,所以佢哋都睇咗好耐,而之前未食 lunch 嘅我就開始肚餓喇,所以 Winnie 就陪我去咗食「阿宗麵線」,佢話如果話俾人聽去完台北都無食過咁出名阿宗麵線,就實俾人笑喎!



        因為幫襯完碗麵線,間舖會俾張 coupon 你,買嘢飲會平啲,一向唔係咁鍾意飲凍嘅我,就將個優惠俾Winnie,佢叫咗杯百香果汁飲。杯果汁真係好抵,你睇張相就知啦,咁大杯,佢足足飲咗成日呀!而且啲果味都好香濃,佢用嚟裝完果汁個水壺,返酒店洗淨後仲有好大陣百香果味。


        食完嘢,join 埋阿聰同 Li Kien 就繼續周圍行吓,我哋去咗「果風小舖」度睇嘢。呢個舖頭賣嘢好特別、好攪笑 o架,你睇落去就知啦!



        有冒牌「曼秀雷敦」薄荷膏啦。


 



        衛生巾綿花糖啦。


 



        冒牌「杜蕾斯」安全套朱古力,個封面公仔仲將佢放落口都含,哎吔,真係反哂胃!



        仲有士多啤梨味俾你揀 o添!


 



        連星爺嘅含笑半步癲都有,仲印埋佢個嘜頭係上面,勁呀!


 



        舖頭門口仲有賣一啲特色蘋果甜品。



        嘩,睇見都好吸引。


 



        我哋就買咗一個原味焦糖嚟試。


 




        其實我當初以為佢係朱古力,如果知道係焦糖我就唔會話試 o架喇,因為明知好甜呀!好彩佢係連埋個酸酸青蘋果一齊食,咁先至無咁甜咋,不過因為個蘋果係凍嘅,所以攪到啲焦糖凝固後變得好黏牙!


        食完甜點就繼續行程,去咗另一檔食鹹嘢,可能大家都想生痱滋啩!



        就係呢檔可樂餅喇!其實係唔同口味嘅薯餅。


 



        喺個招牌公仔前留影。哋有無留意到,個公仔係喊緊 o架,仲滴緊眼淚 o添!睇嚟都係因為食咗自己嘅出品而喊。依,咁個薯餅咪會好難食!?


 



        我哋試咗個豬肉味,都 OK好食 o架!唉,咁個代言人又做乜鬼度喊呀,作死咩,想幫公司趕客呀!


        食完可樂餅,Winnie 就問我哋:「好唔好食呀?」


        我哋話:「好食!」


        Winnie :「好食啊,咁行啦!」


        跟住 Li Kien 就好攪鬼咁問 Winnie:「吓,咁係咪如果唔好食,我哋就要繼續企番喺度!!」


        救命呀!真係笑到肚都攣!!  人見到我哋四條友仔喺條街度猛咁笑,以為我shot 咗!


       


 


1 則留言:

  1.         係呀,我 噚日都有去探伯娘,其實佢都好精神,不過就去唔到廁所,要 啲姑娘同佢攪 咗成兩個幾鐘先至放到 啲臭臭出 嚟呀,放完之後佢話真係成個人都鬆哂!

    回覆刪除