2009年3月25日星期三

海帶栗子冬瓜湯

        本來無諗住煲呢個湯嘅,不過星期一果日,晏晝浸海帶煮烏冬時,浸多咗少少,諗住唔緊要啦,咪食多啲囉,點知當浸透後發漲得驚人,我諗發大咗最少 5、6倍,實在太多啦,所以咪迫住要留番起 2/3 囉!


        噚晚睇食譜時,咁啱見到有教用海帶煮餸,其中一款就係海帶薏米煲冬瓜,咁就啱哂啦!不過呢幾日天氣又涼番好多,我身子又唔係好好,啲薏米又咁 "削" 腎,我驚飲完個湯後今晚瞓覺時係咁 "瀨尿",瀨到一床都係就唔好啦。 所以就唔落薏米,改用栗子,仲勁落薑 o添!慌死唔夠燥咁。



材料:
冬瓜
海帶
栗子
蜜棗
薑片


        冬瓜洗乾淨後連皮切件備用;海帶浸水至發大,之後徹底洗淨表面啲鹽同沙泥,然後撕成粗條狀;栗子放入焗爐內,加熱焗到殼同衣裂開,去殼後洗乾淨;蜜棗洗淨備用。


        煲滾水後將所有材料一齊放落煲,飲之前加鹽調味即可。估唔到啖湯會咁清甜,可能係因為我落多咗粒蜜棗,加埋栗子又好甜。有海帶喺度就鮮味啲,唔怪得之經常嚟做上湯或日本醬油嘅材料。


沒有留言:

發佈留言